Welkom RUUF

Started by Vliegvissers.nl Team, March 31, 2014, 21:07:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo RUUF welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


RUUF

Hallo mensen,

Mijn naam is Mike, 28 jaar en woonachtig in Stokkum (achterhoek).
De laatste keer dat ik een vliegvishengel in de hand heb gehad zal ondertussen al wel een jaar of 15 geleden zijn.
Ik wil graag weer beginnen met vliegvissen en dan voornamelijk op forel in forellenvijvers.
de meeste kennis die ik als jochie op heb gedaan ben ik vergeten of twijfel ik aan.

Omdat ze bij de lokale hengelsportzaak gestopt zijn met het hele vliegvisgebeuren en ik tot nu toe nog weinig vliegvissers heb getroffen aan de vijver lijkt mij dit de perfecte plek om weer een start te maken.

ik hoop dan ook dat ik hier de benodigde informatie en hulp kan vinden.

met vriendelijke groet,

Mike




maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gerrit72



Mike  ::welkom::

Op het forum is met de zoekfuntie veel info te vinden en mocht je het niet kunnen vinden, dan zou ik het gewoon vragen, komt vast goed.
Veel plezier hier!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

merijn1982

Tight lines!!

Mike

Ha Mike, welkom op t forum.
Mensen die Mike heten zijn meestal hele toffe mensen en kunnen ook vaak heel erg goed vissen ;D
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Arie de Vries

Hoi Mike
Welkom hier
Groet, Arie

Gerrit72

Quote from: Beertje on April 02, 2014, 20:26:52
Hahum! ::blabla::

Wel oppassen Beertje...
Er zijn ook Mikes die behoorlijk goed kunnen boxen  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

maurice

Quote from: Mike on April 02, 2014, 18:01:01
Ha Mike, welkom op t forum.
Mensen die Mike heten zijn meestal hele toffe mensen en kunnen ook vaak heel erg goed vissen ;D
::wtf::

Meestal!!!???? lees heel soms.
Nieuwe Mike hoop dat jij bij die kleine groep hoort.  ;D
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Mike

Net ff gegoogled... ;D

Mike

Mike is een Engelse jongensnaam. Het betekent `Die als God is`. Extra info: Waar wordt het gebruikt? De naam Mike wordt voornamelijk gebruikt in Engelstalige landen. Het is een verkorte vorm van Michael, gebruikt in Engelstalige landen, Duitsland, TsjechiĆ« en in de Wat zegt men in andere landGevonden op http://babybytes.nl/namen/jongens/Mike

::vinger:: ::vinger::


EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

BV

Ach Mike,
dat wisten we toch al allemaal. :P

Beertje

#12
@Gerrit, Ja dat klopt.Maar begint zijn achternaam ook met een "T"  en eindigt op "on".. ;D ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.