Welkom ciro

Started by Vliegvissers.nl Team, January 20, 2013, 08:44:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo ciro welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


HappyFisherman

Welkom Sloefke, veel plezier op het forum :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A.de Vries sr


R.S.N Flyfisher


Canadian_Streamdance


bij


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

ciro

 ;)hallo, beste vrienden ik ben  een goede vriend van marc onze kleine belg, mijn excuses dat ik niet direct mij heb voorgesteld want ik ben nog nooit actief geweest op een forum het was wat moeilijk om mijn weg te vinden voor het communiceren. Ik vis al een tijdje op belgische rivieren en hier en daar op een reservoir , polder, of kanaal . Ik ben vooral sportvisser en natuurliefhebber toen ik mijn vrouw leerde kennen ben ik dan gestart met vliegvissen en binden dit is al reeds 20 jaar. Door wilde verhalen over het ovm en de mooie nederlandse viswaters  knaagt het om het avontuur meer en meer aan te pakken en te genieten men moet is zijn grenzen verleggen naar andere stekjes en nieuwe mensen leren kennen. Bij deze  wil ik dan ook vertellen dat de eerste ontmoeting een heel leuke ervaring was met de mensen  van het forum. Een warm en gastvrije kennismaking dat kan aleen maar verbeteren aan de waterkant . Na een rotjaar  :-\op rivier hoop ik wat rust terug te vinden op de grote plas of een polder. ;) Het is dan wel een sensatie om een mooie kapitale rainbow te drillen . Catch and release zijn dan ook mijn kwaliteiten in alle opzichten. Ik kan dan ook voor de liefhebbers mooie zwarte boxen in kunstof verkrijgen (gratis )om bindmaterialen of voorraad vliegjes , streamers en dergelijke  bezorgen.
Mijn bijnaam is sloufke door een avontuur in de ardennen.

Greetz

Hilco

Welkom hier  dan Sloefke  ;).

Even voor de duidelijkheid , hoe groot ben je?

We hebben namelijk al een grote Belg en een kleine Belg , dus als je tussen de 1.65 en de 1,80 bent, is er nog net ruimte voor je  :P


harlin

Marc is van alle markten thuis.
Eerst kwam hij met Maxi, toen was hij Mini.
Later werd het de klein belg, soms is er dus ook een grote belg te bewonderen op een forumdag.
Het is te hopen dat Ciro nog wat aankomt in omvang.
Dan krijgen we nu de dikke en de dunne.  ::badgrin::  ::blozen::







Sorry Ciro,

kon het ff
niet laten ;) ,

maar  je
bent evengoed
::welkom:: hier. ;)

Heb gelijk
maar even
een foto
geplaatst
van je.

Dan weten we
waar we het
over hebben.  ::denken::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

marc

ciro,
welkom in het gekkenhuis,je wordt hier alleen maar verslaafder dan je al bent.Er zijn geen pillen tegen deze ziekte .
straks nog een invasie van belgen hier :) we gaan ons niet laten kennen.
Zit heel wat kennis verborgen op dit forum ,er weet altijd wel iemand raad of oplossing voor probleem,domme vragen bestaan niet is hier dan ook het motto.
grt marc

Hilco

Quote from: marc on January 21, 2013, 22:40:51

straks nog een invasie van belgen hier :) we gaan ons niet laten kennen.


we willen jullie graag leren kennen hoor  8)

Jan Damman

Welkom hier Ciro en een plezante tijd op het forum.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

ciro

hallo, beste hengelsportvrienden ik heb al 100 tal zwarte boxen op de kant voor jullie gewoon  een seintje en we brengen ze mee

Zeenimf

Hallo Ciro ,Welkom op het Forum,dat wordt weer spul bestellen voor in de dozen ,super!!!

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Freek

Amai hè!  ::welkom::

Jan Bruins

Welkom Ciro, have fun here  ::dance::
I don't drink water, fish f*ck in it...

Patrick(WF)

Groet Patrick

drefter

Welkom hier

Zijn dat die boxen die mark vorigjaar ook bij hem had?   Zo ja wil ik er nog wel een bij.

Gr Martin