Welkom Porky

Started by Vliegvissers.nl Team, July 07, 2012, 10:15:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Porky welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Porky

Hallo en dank voor het welkom.
Mijn naam is Willem, vliegvissen doe ik nog niet, ik vis nu (nog) veel met de matchengel maar wil me oriƫnteren op het vliegvissen.
Ben hier op verzoek van Bas beland en ga regelmatig inloggen en meekijken.

forel


Porky


Gerrit72


PORKY WELKOM! Op dit forum komt genoeg voorbij (of is op te zoeken), waar je in combinatie met zelf wat aanknoeien veel van kan leren.
Zelf zit ik er nog maar kort op en ook ik had geen ervaring met een vlieghengel. Inmiddels vis ik met veel plezier met mn 5 hengels, vliegvissen
is uniek en bevalt mij zeer. Hopelijk word jij ook zo enthousiast ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Porky

Ik heb nu een dagje rondgekeken en het forum ziet er zeker leuk uit met veel enthousiastelingen.
Alle mogelijkheden heb ik nog niet ontdekt maar die zal Bas me nog wel uitleggen.

Zeenimf

Welkom op het Forum.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

A{b}r{a}xa{s}

Hey Willem, welkom :)
Ben nu een weekendje weg en volgende week ook nog een korte vakantie, daarna zal ik je wel de nodige uitleg geven.
Dat komt wel goed, van forums weet jij zeker zo veel als ik, van vliegvissen alleen nog niet. :)

A{b}r{a}xa{s}

Ik bel zo wel even. :)