Welkom Dedada

Started by Vliegvissers.nl Team, November 25, 2015, 17:00:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Dedada welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Dedada

Aan de leden van dit forum,

Agelopen week heb ik mij aangemeld voor dit forum en kreeg het verzoek mij nader voor te stellen. En zo hoort dat ook!
Mijn naam is Dennis en ben woonachtig met mijn gezin in het zuiden van het land. In de buurt van Breda. Ik ben 45 jaar en van die 45 jaren zijn er veel besteed aan vissen. Een aantal jaren geleden heb ik het vliegvissen uitgeprobeerd en ben daar ook niet meer 'vanaf gekomen'. Ik ben regelmatig te vinden in de Duitse riviertjes en maak zo nu en dan (wanneer de tijd! het toelaat) een uitstapje naar Luxemburg. Naast het wat 'lichter' vissen in deze riviertjes, ben ik ook regelmatig op pad om lekker door de polders te struinen. Met name de snoek wil ik dan graag begroeten. Afgelopen maand heb ik een aantal dagen in RĂ¼gen (eiland in het noorden van DLD) vertoefd om daar wadend op snoek te vissen. Wat een ervaring!

Naast de ervaring die ik afgelopen jaren heb opgedaan, ben ik natuurlijk altijd benieuwd wat anderen er voor een mening op na houden. Een van de voordelen van dit forum is m.i. dan ook om ervaringen uit te wisselen, dan wel vragen te stellen om 'hiaten' in de kennis op te vullen. Ik hoop dan ook dat ik mijn evt. vragen hier mag stellen en dat ik een antwoord krijg.

Ik zal aankomende tijd mijn best doen om uitvinden hoe het allemaal werkt op dit forum, waarbij ik al het warme gevoel heb dat je met raad en daad bijgestaan wordt door''admin'.  ;)

Mochten er vragen naar aanleiding van deze bondige introductie, dan verneem ik dat wel. Wie weet treffen we elkaar op dit forum of buiten aan/in het water!

Met groeten,

Dennis

Beertje

Welkom Dedada,veel plezier op dit forum. ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Jan Damman

 ::welkom:: hier op het forum Dennis.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gerrit59

Welkom op dit forum!

Gerrit

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Moi Dennis,
Van harte welkom hier op het forum
Groet, Arie

Raymond

Welkom Dennis!! Veel plezier hier op het forum...   :D :D
::wtf::

MelMax

KNOWLEDGE IS FISHDOM