Welkom Mr. Tinus

Started by Vliegvissers.nl Team, February 27, 2011, 21:00:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Mr. Tinus welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Sieger

Welkom Tinus veel lees en post plezier op het forum... :D


Sieger

Mr. Tinus

Avond allemaal,

Vandaag maar eens lid geworden na een aantal keren via google op deze site aangebotst te zijn :-)

Ik ben Martijn, ben 34 en kom uit Zwolle. Een aantal jaren geleden heb ik me door een van m'n  vrienden (Robert van de nieuwe zaak in Zwolle) een beginners setje aan laten smeren). In het begin heb ik daar zo af en toe eens mee gevist in de polder, en in de forellenput.
Inmiddels ben ik 2 x in Denemarken geweest waar ik tot op heden nog geen wilde zeeforel aan de vliegenhengel heb kunnen pakken. 
Maar daar gaat hoop ik dit jaar verandering in komen. Ik ben m'n andere hobby aan het afbouwen en ga me storten op de hobby die vliegvissen heet.
Ik heb mn zinnen gezet op een nieuwe set waar ik de komende jaren weer mee door kan.
Daarnaast ben ik nu met hulp van een ervaren vliegvisser m'n eerste vliegjes aan het binden.  (en ooh ... wat is dat eigenlijk leuk  ;D)
Ik kan niet wachten om met de wat ingewikkeldere vliegen aan de slag te gaan :-)


Voor zover even mn voorstel ronde... wie weet... tot op het forum !!

Groeten Martijn

Rossie69

welkom en uh zat om te leren hier en ook zeuren trouwens ;)


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Welkom op Vliegvissers Martijn :)

Troutbuster

Tinus!!!
Wekom en veel plezier hier!! (en met onze gedeelde passie natuurlijk!!)

Jan
"Petri Heil"


forel


Mr. Tinus

Quote from: Evert on February 28, 2011, 14:52:04
Welkom Martijn.
P.s wanneer ga je weer naar Denemarken.


Dat gaat 30 april worden :)
Heb er al helemaal zin in.... !!!