Aaaaahhh een meterbak!! Nu met filmpje!!

Started by Willem, January 18, 2012, 21:53:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Willem

Hallo allemaal! Ben afgelopen tijd weinig op het forum geweest, maar dit wilde ik toch even delen. Vandaag had ik na school nog even een uurtje tijd om te gaan vissen. Ik besloot een middelgroot water op te zoeken, met de #6/7 en wat streamers achter de platbekken aan. Na een half uur word ik kei, maar dan ook keihard uit mijn roes geknald door een snoek die wel wat zag in wat zonkertjes. 1 meter uit de top exploderend water. Direct sla ik aan en probeer alle overtollige lijn binnen te draaien. De dril ging rustig, de vis bleef diep.

Toen de zich liet zien viel me maar één ding op. WAT EEN KALF VAN EEN SNOEK!! Snel word de vis geschept, gemeten, gefotografeert, even snel gefilmt en weer teruggezet. 104cm puur geweld geeft mij even een "verfrissende'douche bij de release. Beengg!!

Foto's moesten met de zelfonspanner van de camera. Doordat ik het scherpstellen op manual had gezet en vergeten terug te zetten op auto is de tweede foto wat onscherp.






Jammer genoeg ben ik vergeten een foto te maken met het meetlint eronder maar ach, boeit mij wat. Mijn dag is goed! Wat zeg ik? Mijn jaar is goed!

Binnenkort komt het filmpje er ook aan, met daarin een stukje dril.

Edit: hier is het filmpje! Hij is nu nog even bezig met verwerken, maar straks gewoon in Full HD bekijken natuurlijk he ;D



Groeten,

Een hele blije Willem!

John

Gefeliciteerd!! Is zekers een beste klasbak van een snoek  ;)

.Tom.


Sieger

Mooie vis Willem.....  :) Wat een pens....  :o


Sieger

forel

Gefeliciteerd ,wat een beest ::top::

hindick

geweldige vis willem, zo´n vis is een droom van de meeste vliegvissers. gefeliciteerd hopen dat er nog veel van die grote bakken mogen volgen dit jaar.

Koen


harlin

Quote from: Willem on January 18, 2012, 21:53:15
Wat zeg ik? Mijn jaar is goed!
Een gelukkig nieuwjaar dan maar.  ;)

wat een pens man. ::top::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Marksman

Mooie snoek Willem, zal spektakel geweest zijn.

Rossie69

zo

wat een bak Willem

geen bericht is vaak een goed bericht.
maar deze is wel helmaal een mooi bericht.

mooie snoek .

renew

wow, Willem wat een beest en die buik! Dit zijn de beste buitenschoolse activiteiten. Gefeliciteerd!

Hans-oet-remunj

wow...  smaakt vast naar meer willem ?

Gert

Hee Willem, echt vet man!

Groet,
Gert

Bert J.

Gefeliciteerd! Wat een vette!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Plantje

Stevig beest inderdaad! Had je er ook nog wat actie aan of was het vooral een beetje stil liggen en binnen getakeld worden?

Willem

Quote from: Plantje on January 19, 2012, 08:45:06
Stevig beest inderdaad! Had je er ook nog wat actie aan of was het vooral een beetje stil liggen en binnen getakeld worden?

Af en toe ging ze even door de slip, maar het was niet heel veel meer dan naar beneden duiken en rustig heen en weer zwemmen.

Bedankt voor alle leuke reacties!!

HappyFisherman

Mooie profielfoto ook die bovenste ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Plantje

Ben benieuwd naar het filmpje!

catchem


Willem


Plantje

Lijkt me stug dat ze meegenomen wordt. Zo'n grote snoek smaakt toch nergens naar?!?

Hoewel...bepaalde bevolkingsgroepen nemen alles mee :(

catchem

Quote from: Plantje on January 19, 2012, 11:35:56
Lijkt me stug dat ze meegenomen wordt. Zo'n grote snoek smaakt toch nergens naar?!?

Hoewel...bepaalde bevolkingsgroepen nemen alles mee :(

Het schijnt dat snoek juist heerlijk smaakt, het komt door de graten dat ze niet geliefd zijn om op te eten (gelukkig). En ja bepaalde bevolkinsgroepen nemen alles mee, ik geloof dat ze die beroepsvissers noemen, die zijn zelfs te beroerd om moeite te doen met een hengel.

Plantje

Quote from: catchem on January 19, 2012, 14:36:55
Het schijnt dat snoek juist heerlijk smaakt, het komt door de graten dat ze niet geliefd zijn om op te eten (gelukkig). En ja bepaalde bevolkinsgroepen nemen alles mee, ik geloof dat ze die beroepsvissers noemen, die zijn zelfs te beroerd om moeite te doen met een hengel.
Zeker schijnt snoek lekker te zijn! En inderdaad...vanwege de graten gaan mensen liever voor baars of snoekbaars.
Maar wat ik bedoelde is, dat zo'n grote waarschijnlijk niet zo lekker is. De kleinere 50-70 cm zullen waarschijnlijk beter smaken dan zo'n grote vette!

En de bevolkingsgroepen die alles meenemen...daarmee doelde ik op oostblokkers. ;)

Rossie69

Ja mooi wat een bak.

die blaas van Willem :)

prachtig.