visma

Started by jagoziva, March 18, 2012, 17:17:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jagoziva

ik heb kaartjes gekocht voor de visma aankomend weekend heb ik met mijn stomme kop kaartjes voor zaterdag besteld en kan ik niet meer omruilen voor zondag want zaterdag gaan ik natuurlijk naar baggelhuizen.nu heb ik weer nieuwe gekocht voor zondag maar nou heb ik de kaartjes van zaterdag over.
heeft er iemand belangstelling voor een entree kaart en een parkeerkaart voor a.s. zaterdag voor de visma in ahoy rotterdam. ik heb er € 18.50 voor betaald en het mag weg voor € 10

vliegvisgek

en was de dag de kaartje waard om weg te gooien haha ;) ;) ;D ;D ;D ;D

jagoziva

ik hoefde ze niet weg te gooien ze hebben ze op het laatste moment omgeruild maar anders was het zeker de moeite waard geweest,mede dankzij jou, waarvoor ik je nog hartelijk wil bedanken.
als je toevallig de bindinstructies heb van die streamer zou ik hem graag van je willen.
Ben zondag geweest maar het viel tegen,stond niet zoveel.

michel

harlin

Quote from: jagoziva on March 26, 2012, 16:47:22
Ben zondag geweest maar het viel tegen,stond niet zoveel.
Je wist het, maar ......
en wat vond die er van?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

vliegvisgek

michel komt goed  ;D en graag gedaan we zijn er om elkaar te helpen toch en de dag was topppppppppppppppppppppppppppppp tot de volgende ronde ;)

jagoziva

Harry die jongen vond het prachtig en heeft zich vermaakt, had ogen te kort, en daar gaat het om.dan vind ik het allemaal prima. handy fish was er ook met een klein stalletje maar zonder vliegvisspul.  :(

jeroen ik heb me al ingeschreven bij harry en bij jan dus er komen er weer 2 aan ::proost::

vliegvisgek

mooi dan zie ik jullie bij zeeland dag zal wel efkes wat vangers knuppen teminste dat hoop ik (forelputvisser he) zal mijn best doen ;)

jagoziva

okidoki heb alweer nieuwe bindspulletjes gehaald dus ga het hier ff proberen