Deze is gesloten... Te Koop: Beulah Classic Switch 10'6" #5/6 + reel + lijn

Started by Sieger, October 10, 2011, 14:46:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Nog maar 1 in de aanbieding dan... Heb begin dit jaar deze Switchrod gekocht om op de IJssel en ander groot water te gebruiken, maar het komt er niet van... Is een heel mooi afgebouwde hengel voor op de Roofblei etc... Ook goed op grotere visplassen te gebruiken...

Ik ben veel met Speycasten bezig, maar dan met de langere varianten, dus deze staat teveel stil... Daarom in de aanbieding ...

Beulah Classic Switch 10'6" aftma 5/6 (nieuwprijs € 395,00)
Beulah Elixer geintegreerde Scandilijn 300 grain (nieuwprijs € 80,00) of Rio Max II Shootinghead ST10F  + Rio Runningline 20lbs 19,2 gram (nieuwprijs € 70,00)
Scierra reel aftma 10/11 (nieuwprijs ?... gekocht voor € 80,00)

Bij elkaar dus zo'n € 555,00 aanschaf prijs... mag weg voor € 375,00




(ps... de opbrengst wordt weer opnieuw in vismateriaal geïnvesteerd...  ;) )


Sieger

HappyFisherman

Quote from: Sieger on October 10, 2011, 14:46:08
(ps... de opbrengst wordt weer opnieuw in vismateriaal geïnvesteerd...  ;) )

In heel speciale nattevlieg hackles heb ik vernomen (bijna niet te verkrijgen!) ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Useless

Sieger, mocht je een koper vinden die alleen geinteresseerd is in de hengel dan ben ik wel geinteresseerd in de lijn want de 300 grains Elixer die ik in Bussum heb besteld is na 3 maanden nog steeds niet binnen.
Maar ik hoop dat je alles in 1 keer kunt verkopen. 't Is dat ik hem niet nodig heb (hoewel mij dat in het verleden ook nooit heeft tegen gehouden) want ik vind dat Beulah geweldige kwaliteit levert voor het geld dat ze moeten kosten.

Sieger

<bump>

En ik doe even een prijs aanpassing.... Het hele spul (incl beide lijnen...) voor € 350,00....


Sieger

Herman

Even voor t updaten van t forumonderdeel:
Is ie nog in de markt???
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Sieger



Sieger

Sieger

Ik sluit deze aanbieding ....

Zal de hengel en lijnen afzonderlijk aanbieden... de reel krijgt een andere bestemming...


Sieger