News:

LET OP: Vliegvissers.nl verhuist! Over enkele dagen gaan we over naar een gloednieuwe website. Je account verhuist mee, maar je zult straks éénmalig je wachtwoord opnieuw moeten instellen.

De sneak peek is al te bekijken op vliegvissers.nl. Let op: registreer daar nu nog niet met je account! Voordat de oude accounts geïmporteerd worden, zullen alle andere accounts verwijderd worden!

Main Menu

Greys/A&M top service

Started by tvn, September 21, 2020, 09:01:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tvn

Ik brak ( voor de tweede x ) het top deel van mijn Greys GR50.
Dit stuk bleek niet meer leverbaar te zijn maar de mensen bij A&M hebben dit ter harte genomen en zorgden ervoor dat ik een nieuwe vergelijkbare Greys hengel mocht ontvangen.

Nu zijn er ongetwijfeld nog merken/ handelaars die prima service leveren maar ik vond dit wel een top ervaring.

Dus even een shout-out voor de goede service van A&M!

Gert

Nou, dat is zeker goede service, en dus ook goede reclame voor A&M dat je het op het forum meldt.

Misschien moeten ze maar weer sponsor gaan worden van ons forum  ;)

Woenos

FSCHAMP

A&M levert steeds goede services. Ik heb ook een deel gebroken van een A&M hengel en 3 dagen later had ik een nieuw deel van hen. Ik vind hun materiaal ook klasse wat betreft prijs/kwaliteit.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>