http://www.maxwellandstrike.nl/

Started by jeroenV, July 14, 2014, 11:38:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

Ik zal er in ieder geval niets meer bestellen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Twan


Plantje

Kan ook niet, want de shop is uit de lucht.  :-X

Jammer, dat het zo moet gaan...

goswit

Als je naam van persoon weet  en adres + kamervankoophandel nummer ,kan ik wel eens gaan snuffelen .Mag ook via pm . Kan bij verschillende instanties inloggen.
Gos
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

MarcelN

Gewoon opwachten die gast (liefst in een lift) en een pets op z'n gok verkopen, daarna zeg je 'je gaat betalen PANNEKOEK' ;D

goswit

MarcelM, Helemaal fout , beslist niet doen geeft een hoop problemen , heb vorige week 2 beeldschone dames die mijn vrouw een klap gaven voorzichtig verwijderd , wat een probleme.  Ik zou hem met zijn hoofd tussen de deur zetten en op de bovenste knopdouwen ,ik denk dat hij dan wel gelerd heeft om geen gekke dingen te doen. ;D ;D ;D ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

rein

@ Marcel, ik vrees dat ik dan klappen terug krijg.... ben niet zo'n held. Ik denk dat ik het maar met een piano van de bovenste verdieping probeer.......

@ gos, dank voor je aanbod. Ik stuur je wel een PM. Ik ben vooral benieuwd of er ook andere (en hoeveel) dit probleem hebben en wat de mogelijkheden voor hem zijn om straks weer gewoon verder te gaan. Zijn website lijkt nu wel even uit de lucht, maar er is nog geen faillissement aangevraagd.

Plantje

Geweld is natuurlijk nooit een oplossing. Het kan een middel zijn, maar erg constructief is het meestal niet.

Hilco de Visser

moet het dan constructief zijn?   vergelding daar gaat het om om dit geval.

wij laten met ons fatsoen gewwon veel te veel toe.

gewoon afstraffen .........

ik ben alleen nog steeds van mening dat er iets doms aan de hand is want ik ben dit niet gewend in de vliegvis wereld...........