Orvis Endura of Imago Amphibian waadpak?

Started by Bekeerling, April 01, 2013, 21:41:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bekeerling

Wat zouden jullie doen?

Een Orvis Endura of een Imago Amphibian waadpak?
Voors en tegens? Mij lijken ze allebei wel wat en aangezien Rich flyfishing de Imago in de aanbieding heeft in mijn maat lijkt dit me wel wat.

Sieger

Ik heb zelf het Imagopak en dat bevalt uitstekend Harmen.... Vind het een 'doordacht' pak. Verstevigd op de plekken waar nodig en niet te krap. Riemlussen op 2 hoogtes, waterdichte zak met rits...

De prijs is prima nu.... maar wel ff vragen bij Rich welke "lichting" pak het is. De eerste uitgave heeft wat lekkage problemen gehad... Dus ff zekerheid vragen omtrent de garantie....

Die van Orvis ken ik niet....


Sieger

Bekeerling

Bedankt Sieger! Ik zal dit zeker even vragen voordat ik die kant op ga.

Bekeerling

Vanochtend bij Traditional geweest, wilde ik al een tijd langs maar kwam er maar niet van.
Was erg leuk, prachtige winkel mooi uitgebreid vliegvis aanbod en Service met de hoofdletter S, ook heel veel advies gehad qua reels en hengels, van 10:30 tot 12:30 staan praten met de eigenaar Ton Temming, erg informatief en vermakelijk  :)
Ik heb hier de Silver Sonic wader besteld van Orvis met de River Guard Ultralight Wading boots.

Sieger

Zeker goede keuze... gerenommeerd merk dat al jaren goede service biedt... Net als Temming trouwens... Snel dopen dat pak... ;)


Sieger

Bekeerling

Ben ik zeker van plan Sieger! Met een tweetal weekjes zou ik moeten kunnen want hij moest mijn maat nog bestellen. Rest was wel op voorraad maar ik ben nogal groot, schoenen geloof ik niet zo in dat die me gaan passen maar we zullen zien.
Erg plezierig zo'n zaak als Traditional,  ik ga hier voortaan naartoe ga met m'n boodschappenlijstjes  :) Ook een aanrader voor andere beginners.

Bekeerling

Morgen m'n waadpak ophalen  :) Is uiteindelijk de Orvis Proguide geworden aangezien die andere pas eind mei leverbaar is.
Ook even werpen met een Orvis hengel, heb er zin in!  :) Kan ik eindelijk fatsoenlijk de plomp in lopen   ::duim::

HappyFisherman

Quote from: Bekeerling on April 16, 2013, 12:50:03
Kan ik eindelijk fatsoenlijk de plomp in lopen   ::duim::

Dat hangt niet van je waadpak af ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Bekeerling