Snoekstreamert

Started by christianvt, August 13, 2011, 21:39:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

christianvt

Heb een snoekstreamer gemaakt van bucktail+zonkerstrip.

Afgewerkt met epoxy en holographic eyes.



Ben benieuwd hoe jullie hem vinden.

Bert J.

Ik vind hem mooi. Mooi uitstaande bucktail, pulseert mooi in het water.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Rossie69

ja mooi :)

gaat lawaai maken

Sietzezietzevliege

Super. Alleen lijkt het alsof de ogen heel scheef staan maar dat kan aan mij liggen. Ziet er echt goed uit. Je zou al bijna zeggen dat het herfst is dus laat maar zwemmen die streamer.

christianvt

Bedankt allemaal! ;D

Quote from: Sietzezietzevliege on August 14, 2011, 08:47:44
Super. Alleen lijkt het alsof de ogen heel scheef staan maar dat kan aan mij liggen. Ziet er echt goed uit. Je zou al bijna zeggen dat het herfst is dus laat maar zwemmen die streamer.

Nee de vice stond iets gedraaid, daardoor lijken ze scheef te staan.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

ErickW

Vang ze, zou ik zeggen, dat moet lukken zo.

Sietzezietzevliege

Quote from: christianvt on August 14, 2011, 10:58:27
Bedankt allemaal! ;D

Nee de vice stond iets gedraaid, daardoor lijken ze scheef te staan.

Aha my bad  :-X. Al een keer uitgeprobeerd? Waaraan vis je deze? Zo op het oog denk ik dat een 8# wel noodzakelijk is.  Maar nogmaals. Heel mooi gelukt  :D

christianvt

Ik ga er zelf niet mee vissen, heb ik de hengel niet voor.. Maar ik vond m gewoon leuk om te binden!

Sietzezietzevliege

Quote from: christianvt on August 16, 2011, 19:03:27
Ik ga er zelf niet mee vissen, heb ik de hengel niet voor.. Maar ik vond m gewoon leuk om te binden!

Zonde!! Toch eens ouders lief aankijken voor een mooie 8#  ::)

drefter

Je heb toch een 5/6 daar krijg je hem wel mee weg hoor.

Gr Martin

christianvt

Ooh oke! Ik weet hier nog een mooi slootje met niet al te grote snoeken. (max. 60cm)

drefter

 :-*vooral niet alleen gaan hahahaha

Sietzezietzevliege

Quote from: drefter on August 17, 2011, 21:37:50
Je heb toch een 5/6 daar krijg je hem wel mee weg hoor.

Gr Martin

Zonkerstrip ??? dikke bucktail vleugel ??? zonker zuigt zich compleet vol en met die bucktail voelt het strippen als drillen. En met het werpen bonkt het enorm. Kan je net zo goed berg lijn op de grond leggen en een flinke zwiepert eraan gieven. Helemaal als je op die 5/6# een 5 lijn hebt zitten. Qau dril tot daar an toe maar het werpen is geen doen/gevaarlijk. Alhoewel ik de haakmaat natuurlijk niet kan ruiken is het toch af te raden. Kun je beter zoiets doen: http://www.goedkopervissen.nl/Odyssey-Fly-3.00-mtr-2-delig-7-8.html?cPath=24_7442_7389 icm: http://www.hengelsportklaasvanderheijden.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=267&category_id=9&option=com_virtuemart&Itemid=1 icm: http://www.hengeldiscount.nl/product_info.php/products_id/930 kost net iets meer/ minder dan 100 euries en gelijk beter voor de vissies want ze zijn sneller op de kant.

drefter

Kiep met mijn 6 alles weg tot een cm of 15 dus geen probleem je hoeft met snoeken geen 20 meter lijn er uit te werken he op slootjes???????

Gr Martin

harlin

Quote from: Sietzezietzevliege on August 18, 2011, 12:46:45
Zonkerstrip ??? dikke bucktail vleugel ??? zonker zuigt zich compleet vol en met die bucktail voelt het strippen als drillen. En met het werpen bonkt het enorm.
Kan je net zo goed berg lijn op de grond leggen en een flinke zwiepert eraan gieven.
Helemaal als je op die 5/6# een 5 lijn hebt zitten. Qau dril tot daar an toe maar het werpen is geen doen/gevaarlijk.
Techniek even aanpassen en je gebonk is over. ;D
Heb een #8 mede voor het snoeken gekocht, man is geen werpen, je krijgt er alleen maar spierballen van.
Heb een oud 6je,  speciaal voor het streameren.
Totaal geen probleem om er  wat knaps uit te halen met een paar minuten.
Maar ieder zijn smaak, met 12/100 heb ik wel een half uur nodig om haar op de kant te krijgen.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

christianvt

Dalijk maar even de proef op de som nemen!  ::)

vliegvisserdorian

zou je hiervoor een svs kunnen maken?

christianvt

Tuurlijk! Zal ik binnenkort doen ;)

vliegvisserdorian

oke dan zie ik hem wel een keertje