Merwede : zondag 29 juli .... nog meer vissers ?

Started by A{b}r{a}xa{s}, July 26, 2012, 14:21:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan Damman

Ja dat was zeker vroeg vanmorgen maar je moet er wat voor over hebben, een uurtje rijden en om even voor 06.00 stond ik op de parkeerplaats, nog een bakje koffie ingeschonken en ja hoor daar komt een auto aan rijden, Jan ( Troubuster ) herken ik wel maar wie is die andere man naast hem dat is Bas toch niet ik zie namenlijk geen roze shirt  ;D maar ja hoor het is Bas wel degenlijk hij had nog een ander kleurje in de kast hangen!

Na dat John ook geariveerd was richting het water gelopen maar dat heeft Bas al uitgelegd, hoezo ouwe- padvinder?

Het was een leuke morgen met een paar gezellige mannen, welliswaar een taaie visserij maar ik mocht dan toch twee mooie blankvoorns op mijn conto zetten.

Bedankt mannen!!

[attachment deleted by system]
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

A{b}r{a}xa{s}

Jij ook bedankt Jan, was een gezellige dag zo

hendri

dat zijn mooie voorns jan damman! super hoor. 8)

Team

Ziet er goed uit, leuke vissen, en mooi weer zo te zien, het lijkt de Lek wel bij Vianen,
volgende ronde ben ik er ook weer bij.

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Troutbuster

We gaan zeker nog een paar keer Ton!!

9 september is daar bij Sleeuwijk de eerste NK voorronde!

Ik wil, zeker gezien het feit dat het een "nieuw" stuk voor wat betreft de NK werdstrijden is, daar een paar keer "trainen". ;)

Wordt vervolgt! ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Het genoegen zal geheel wederzijds zijn ;)
Je hoort er wel van

Gr

Jan
"Petri Heil"


Zeenimf

Goede morgen Jan,

Toch nog lekker gevangen in Sleewijk ,is het anders als het oude gedeelte ,volgens mij ,zijn er ook minder hotspots op deze lokatie of lijkt dat maar zo.
Heb lang getwijfeld of ik mee zou doen ,maar heb toch maar weer op gegeven ,( mocht mijn team niet in de steek laten) vind het wel jammer dat de 2e wedstrijd lokatie nog niet bekend is .


Gr,Marry

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Troutbuster

Hoi Marry, ik ben blij dat je er toch weer bij bent!!

Hotspots?? jawel hoor die zijn er wel!
Het is een mooi maar lastig stuk, zeker in vergelijking met het "oude" stuk maar niet minder mooi!
Wel veel waterplanten momenteel, maar wellicht is dat in september iets minder ( hoop ik!)

De 2e locatie? tsja ik ben zeer benieuwd waar dit zal zijn
Het betekent dus wel dat de Bosdijk er niet meer in zit??

We wachten af

Ga je nog voor vissen in de komende weken?

Ik hoor het wel

Gr

Jan
"Petri Heil"


golddigger

Quote from: Sieger on July 27, 2012, 15:20:00
Dat is al leeg Perry....  ::) Waar zit je, dan weet ik misschien nog wel plekjes.....
Eerbeek Sieger
Sorry voor de late reactie
Heb nog niet gevist,waarschijnlijk morgen
Weet jij nog wat op fietsafstand????? ;D
Perry