pike & fly fish 2015

Started by Beertje, April 11, 2015, 13:22:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Steelhead

Ik heb heel wat 'evenementen' in binnen- en buitenland meegemaakt. Ook de eerste FlyFair aan de IJsel. Tegenwoordig lijkt het 'in' te zijn, een massa evenement, met teveel aanwezigen zodat je amper nog naar de gedisplayde spullen kan kijken op je gemak. Want de mensen achter je duwen je weg. Of even een praatje maken met iemand die goed kan werpen of een mooie streamer kan maken zonder dat je merkt dat die persoon daar eigenlijk geen zin of tijd voor heeft.
Voor mij is het niet de 'massa', het aantal aanwezigen, dat bepaalt of een evenement geslaagd is, maar de opzet en de inhoud.
M.a.w. ik ga liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit.
Ik ga dus zeker even kijken.
En dat het me wat kost, okay, het is onderdeel van mijn hobby dus het mag wat kosten.
my best memories are not that old!

golddigger

Weet iemand of je er met openbaar vervoer kan komen??
Ik kan er niks over vinden
Op de site van de oase staat alleen hoe je er met de auto kunt komen
Hoor het graag
Perry

Sieger

Ben bang van niet Perry... flop 9292ov gekeken en krijg deze melding:

Geen reisadvies

Helaas is er geen reisadvies op de geselecteerde tijd, met de geselecteerde vervoermiddelen.
Wijzig reis....


Sieger

golddigger

Hmmmmm..... Jammer
Toch bedankt Sieger  :)
Perry

maurice

9292 OV een flop Sieger??
Heeft nog nooit maar dan ook nooit gewerkt.
[emoji26] [emoji27] [emoji33]
Nu proberen de OV bedrijven zelfs alles via een APP te regelen en ook dan krijg je geen aansluiting met concurrent/mede vervoerders te zien.

Dagelijks probleem dat 9292ov voor ons als bestuurders.



Maar euhhhh,

Voor de mensen die gaan,

Veel plezier.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

 :o moest zijn : ff op .... Gekeken.... Stomme automaat die iPhone .....

Uitkomst blijft hetzelfde geen OV daar helaas....

Dank je Maurice.... Je leest wel hoe jet was denk ik..... ;)


Sieger

MarcelN

@Sieger, ga eens in je iPhone naar 'instellingen/algemeen/toetsenbord' en zet autocorrectie op uit, zo...opgelost ;)

Koen

Quote from: maurice on April 18, 2015, 06:13:45
9292 OV een flop Sieger??
Heeft nog nooit maar dan ook nooit gewerkt.
[emoji26] [emoji27] [emoji33]
Nu proberen de OV bedrijven zelfs alles via een APP te regelen en ook dan krijg je geen aansluiting met concurrent/mede vervoerders te zien.

Dagelijks probleem dat 9292ov voor ons als bestuurders.



Maar euhhhh,

Voor de mensen die gaan,

Veel plezier.

komt gewoon omdat daar geen bushalte in de buurt is. heb je gezien waar het ligt? in the middle of fucking nowhere. Dat hadden ze wel anders mogen doen.

HappyFisherman

Net thuis uit de rimboe en het was erg gezellig in the fucking middel of nowhere ;D

Mocht je zitten twijfelen of je nog wil gaan, doen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Viel best mee, bijna in mijn achtertuin....  :P

Was wat mij betreft heel gezellig. Weer lekker bijgekletst en toch nog weer een tas vol bindmateriaal mee terug.... Pfff grotere kast kopen denk ik (of meer binden natuurlijk)....


Sieger

Beertje

Zo, weer thuis. Ik vond het hartstikke leuk en gezellig. Ik was behoorlijk op het verkeerde been gezet door de persoon die mij vertelde dat er bijna niks aan ondernemers zou staan. DAAR KLOPTE DUS NIETS VAN. IK ben de mannen van de Kingfishers dan ook erkentelijk voor hun initiatief om dit op poten te zetten. ::goodjob:: Als het kan; tot volgend jaar. :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

Zo, weer thuis. Ik vond het hartstikke leuk en gezellig. Ik was behoorlijk op het verkeerde been gezet door de persoon die mij vertelde dat er bijna niks aan ondernemers zou staan. DAAR KLOPTE DUS NIETS VAN. IK ben de mannen van de Kingfishers dan ook erkentelijk voor hun initiatief om dit op poten te zetten. ::goodjob:: Als het kan; tot volgend jaar. :)<br/>


Mooi te horen Jan
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Plantje

Ik ga er morgen nog even heen. Ben benieuwd!

devliegvisser

#38
https://vimeo.com/125342179


Prachtige dag gehad.

Voor meer verhalen en foto's:

https://www.facebook.com/groups/thecastingfour/

Vandaag dag 2...

Groet,
Devliegvisser.

Arie de Vries

Ben er ook met een goed gevoel en een paar prachtige boeken weggekomen. Leuke dag, dank voor het organiseren .
Groet, Arie

Raymond

En nu studeren, hè Arie! Met de neus in de boeken! ;)
::wtf::

Raymond

Quote from: Sieger on April 18, 2015, 15:52:30
Viel best mee, bijna in mijn achtertuin....  :P

Was wat mij betreft heel gezellig. Weer lekker bijgekletst en toch nog weer een tas vol bindmateriaal mee terug.... Pfff grotere kast kopen denk ik (of meer binden natuurlijk)....

Gewoon een beetje doorbinden, Sieger! En als je vliegen teveel hebt, kun je ze wel hier kwijt, liefhebbers genoeg ;) .
::wtf::

Anthony

Ik vond het we leuk en wat tips gevraagd voor het binden van die wollen koppen tubeflies. Wat bekenden gezien en gesproken wat toch altijd wel leuk is.
En nog wat leuke stickers gekregen voor op mijn striping basket.

Gr Anthony

merijn1982

Ik dacht al wel dat ik je zag lopen anthony. Maar zeker was ik niet... anders ff handje geschud! Verder goed vermaakt door de vele bekenden en het feit dat me dochter heeft gebonden, geworpen en gevist wat ze super leuk vond en 'r goed afging ( 10 jaar oud! ) verder vond ik het helaas erg tegenvallen.. voor mensen die al kunnen vliegvissen was er niet zoveel te beleven. Ook de hoge entree prijs en consumptie prijzen werkte niet mee. Jammer!! Want een heleboel mensen hebben zich ontzettend ingezet voor deze beurs en deze mensen verdiende een geslaagder evenement!!
Petje af voor degene die zich hiervoor in hebben gezet :goodjob:
Tight lines!!

Steelhead

Ik ben zaterdag een paar uurtjes geweest. Het was tamelijk rustig, dat wel, maar genoeg te zien. Niets gekocht, ik heb nog bindmateriaal voor 3 levens of zo.
Maar wat gesocializeerd en toch voldaan vertrokken. Een nieuw idee om in september eens ergens te gaan snoeken en een nieuwe visie op lichte switchhengels gekregen.
Ik gebruik al jaren een 11ft 540-500 grain switch in Canada op steelhead en coho, maar een gesprek met iemand die met 2-handige speyrods stond te gooien, gaf me toch veel meer inzicht in het gebruik van een lichtere switchrod.
Al met al m'n geld en tijd dus weer eens goed besteed!
my best memories are not that old!

Wolf

Zondag geweest.
Was om 13.00 uur bezoeker nummer 75.
In eerste instantie dacht ik het is wel erg rustig. Bijkomend voordeel is wel dat je rustig alle boeken bij Coch y Bundy door kunt kijken zonder opzij geduwd te worden. Doordat het niet zo druk was was er ook tijd om rustig een praatje te maken en dan kom je toch ineens de goudkleurige TMC 2457 haken tegen bij Aska. Meteen maar even een voorraadje aangelegd.
Daarna nog even lekker in de zon in het gras gelegen en naar de diverse presentaties gekeken.
Terugkijkend wel een geslaagde dag.