pike & fly fish 2015

Started by Beertje, April 11, 2015, 13:22:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

 Ik hoor slechte berichten over dit evenement. er zouden weinig winkeliers zijn. Alleen A&M en Cooks hill staan er met hengelsport materiaal. Verder niemand.Kijk hier maar eens:  http://www.pikeandflyfish.nl/deelnemers
Dit noem je toch geen evenement. En dan ook nog €8,50 entree er voor vragen.Wat een teleurstelling!
Ik denk dat dit de eerst en de laaste keer is, dat het op deze wijze georganiseerd wordt.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

goswit

#1
 Was niet de bedoeling om het de grond in te boeren of af te katten Sorry als dat zo begrepen wordt.  Voor mijn situatie een kleine 300 km rijden en 2 x entree en een hapje is het gewoon te duur wat ze te bieden hebben . 
Nogmaals mijn exuces , niet zo bedoeld. :-[

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

maurice

Jammer dat er zo gereageerd word op iets wat nog moet gebeuren.
Zie trouwens meer dan alleen de 2 boven genoemde bedrijven met vliegvisspullen.
Maar het is ook geen alleen vliegvisbeurs.
En voor de veren van coole hill heb ik wel een entreeprijs over hoor.
Super geweldige spullen.

Maar nogmaals jammer dat het zo gebeurd.
Iets de grond in trappen voor het is geweest.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Beertje

Maurice@ Niks in de grondtrappen, dit zijn de feiten, ik kan er niets anders uit lezen.. Dat het een wat eenvoudiger evenement dan de fly fare zou worden was bekend, maar zo uitgekleed als nu had ik ook niet verwacht.
En het ligt misschien niet aan de organisatie, maar de standhouders hebben er duidelijk geen brood in gezien.En dit is ook slecht voor A&M en Cookshill die wel komen. Ik moet er nog maar eens over nadenken of wel of niet ga. (moet nog wel eea van A&M kopen ;)
En als iemand anders betere informatie heeft dan hoor ik het hier graag.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

Al het begin is moeilijk.

En als je dan leest heeft een vliegvisser niets te zoeken tja in mijn ogen ben je dan al beoordeeld voor je begonnen.

Persoonlijk zie ik ook graag een groot assortiment en onderlinge concurrentie op een beurs.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Het zou nu wel heel hypocriet zijn om te gaan Jan. Ben het volledig met Maurice eens, voegt helemaal niets toe dit topic...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Wilco

Jan,
Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Jij hebt jouw mening prima niks mis mee maar oordeel op feiten en niet op gebakken lucht.

p.forel

Wie er gelijk heeft zullen we na de beurs wel zien of horen.
Tot nog toe  ziet het er niet naar uit  dat er veel te kopen valt.
Te leren misschien wel.

Ga er wel heen al is het alleen voor Cookshill

Tot 18 april heeft een ieder nog gelijk

Beertje

Best mensen, ik krijg de indruk dat ik iemand op z'n p^k getrapt heb. gezien de aanvallende reactie's op mijn posting. Maar nog niemand is met andere informatie gekomen,ook Wilko niet. Dus: "zijn er nog meer winkeliers die komen of niet"?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gert

Beetje, je moet een "actief evenement" natuurlijk niet verwarren met een beurs....
http://www.pikeandflyfish.nl/bezoekers


HappyFisherman

Quote from: Beertje on April 11, 2015, 13:22:37
Ik hoor slechte berichten over dit evenement. Dit noem je toch geen evenement. En dan ook nog €8,50 entree er voor vragen.Wat een teleurstelling!

Da's een mooi voorbeeld van de boel omdraaien Jan. Volgens mij ben jij degene die op zijn garnaal gestapt is en bent daarom dit topic gestart... Geen idee wat je er mee wil bereiken trouwens, dat ze het nog gaan veranderen en meer standhouders gaan uitnodigen voor volgende week? Of wil je kunnen zeggen dat je het allemaal van tevoren al lang gezegd had waar we dan inderdaad een boel mee opschieten...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

Ik wil er niets mee bereiken Bram, ik zocht alleen bevestiging of ontkenning van het geen ik hoorde en las. Ik verheugde me op iets als een fly fare, wel is waar zonder die dure buitenlandse gasten, maar verder......en nu lijkt het dat helemaal niet te worden.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

goswit

Als ik het goed begrepen heb wordt het georganiseerd door  Dronten in samenwerking met een vliegvisvereniging die de omgeving wil promoten en er een gezellig weekend van maken.
Daar is helemaal niets mis mee .   Alleen kwam het bij mij over als een landelijke vliegvis evenement ter vervanging van de vorige.
Persoonlijk denk ik dat het  alleen voor de Noordelijk gedeelte interresant is omdat het kleinschalig is en daarom voormij te verweg is . 
Als ik het mis heb dan hoor ik het graag.

GOS.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

weerwolf

Beertje wat kan je lullig uit de hoek komen.............pas je beeld aan.
Dit is geen fly fair maar een beurs die op interactie gericht is. Je mag overal aan meedoen. Er wordt kunstaas gemaakt, hengels gebouwd, workshops gegeven, vis gerookt, en nog veel meer, Het is totaal NIET te vergelijken met de flyfair en dat doet de naam van de beurs ook al vermoeden.


En hierboven las ik dat er een vliegvisvereniging betrokken bij is maar dat is NIET zo. Dit is een initiatief van de uitbater van de Oase en er zijn mensen uit de spinwereld en de vliegviswereld betrokken bij de organisatie. Ik denk dat dit een leuk initiatief is die iets te weinig mediaandacht heeft gehad tot nu toe. Misschien gaat de beurs je tegenvallen maar dat zal vooral aan je eigen beeld hierover liggen.


Ik hoop dat dit een succes wordt en mag uitgroeien tot een beurs waar spin en vliegvissers een leuk weekend hebben. Het interactieve gaat het juist leuk maken. Andere beursen is weinig vernieuwends te zien en dat is al jaren geen plus meer voor een beurs. Nieuwigheden zien we allemaal in de socialmedia en niet meer op beurzen.



Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Arie de Vries

Ik zou zeggen:" allemaal heen! Elkaar ontmoeten op een prima plek en volgend jaar wordt het vanzelf groter"
Groet, Arie

vliegvisgek

pff dure intree 8,50 hihihihi meschien ga ik ook effe kijken wil me toch x verdiepen in de snoek visserij hengels heb ik al nu de
juiste vliegen en lijnen of dergelijks info

maurice

Jeroen,
Als je zover bent voor de Snoek laat het ff weten.
Dan zal ik je een aantal Streamers toe laten komen.
Streamers waar ik altijd wel mee kan vangen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

vliegvisgek

komt goed Maurice heb echter bindspul zat maar eigenlijk geen idee wat te gebruiken op ep of ????? na  wat ik
allemaal wel heb spreken wel x af op forel put daarna x snoeken  ::agree:: ::agree::

Dick

laten we nu eerst maar eens afwachten inplaats van vooraf oordelen

merijn1982

Word vast wel gezellig op de beurs. Het is een eerste jaar dus een volgend jaar zal een verbeterde versie worden maar we moeten het wel een kans geven!!
Tight lines!!

Rossie69

Gewoon niet gaan :)
ga je maar naar Duitsland , daar zijn 2 beurzen dan zal het wel te ver wezen en te duur aan benzine of Diesel wezen.

Ik heb er zin in mini vakantie :)
En zal vast wel wat worden en anders maar niet,heb ik niet minder zin in.

En vergeet niet het is allemaal vrijwilligers werk dus.

tot zaterdag of zondag jongs.


Beertje

Er is mij verteld dat de uitbater van de Oase dit op poten heeft gezet, en daar bij de hulp van "de Kingfishers" heeft in geroepen. Maar.....Correct Me If I'm Wrong.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Sieger

Volgens mij is dat antwoord al gegeven....



Quote from: weerwolf on April 11, 2015, 23:51:52
Beertje wat kan je lullig uit de hoek komen.............pas je beeld aan.
Dit is geen fly fair maar een beurs die op interactie gericht is. Je mag overal aan meedoen. Er wordt kunstaas gemaakt, hengels gebouwd, workshops gegeven, vis gerookt, en nog veel meer, Het is totaal NIET te vergelijken met de flyfair en dat doet de naam van de beurs ook al vermoeden.


En hierboven las ik dat er een vliegvisvereniging betrokken bij is maar dat is NIET zo. Dit is een initiatief van de uitbater van de Oase en er zijn mensen uit de spinwereld en de vliegviswereld betrokken bij de organisatie. Ik denk dat dit een leuk initiatief is die iets te weinig mediaandacht heeft gehad tot nu toe. Misschien gaat de beurs je tegenvallen maar dat zal vooral aan je eigen beeld hierover liggen.


Ik hoop dat dit een succes wordt en mag uitgroeien tot een beurs waar spin en vliegvissers een leuk weekend hebben. Het interactieve gaat het juist leuk maken. Andere beursen is weinig vernieuwends te zien en dat is al jaren geen plus meer voor een beurs. Nieuwigheden zien we allemaal in de socialmedia en niet meer op beurzen.


Sieger

Beertje

Sieger, je hebt gelijk. sorry, niet goed gelezen.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

zou ik daar eens mee beginnen beertje, je bent nooit te oud om te leren................en als  je toch bezig bent stop met aannames  ;)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.