Splitcane

Started by Peter68, May 30, 2014, 18:24:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peter68

Heeft er iemand van jullie ervaring met de splitcane hengels van Flevocane of de Gouden Ruiser.
Ik zou graag een splitcane hengel willen hebben maar de prijs van de grote merken ligt een beetje
boven mijn budget.
De prijs die bovengenoemde splitcanebouwers rekenen is redelijk voor mij maar kan ik dan ook iets
goeds verwachten.

Ik hoor graag jullie mening Gr Peter

jan114

Sorry ik heb geen ervaring met deze lieden. Ik heb de hengels van http://classiccreation.nl
Deze zijn net zo duur maar veel mooier afgewerkt (naar mijn mening ).

weerwolf

En het voordeel is dat ze ook nog eens vlak bij elkaar zitten, de Henk Eshuis (gouden ruiser) zit in meppel en Peter den Hollander in De Wijk.


Maar in emmen zit er ook nog 1 daar hoor ik ook goede verhalen over. Hoe die heet weet ik zo niet meer.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Herman

Ik heb er drie van de gouden ruiser.
Ze bevallen stuk voor stuk goed!
Mijn 3-delige #4 heeft inmiddels een aantal malen gebruik moeten maken van de garantie.
Tot nu toe hoofdzakelijk door mijn lompheid, maar elke keer goed opgelost door Henk Eshuis!
Wat mij betreft n aanrader dus. Andere namen zijn mij niet bekend.
Mocht je eens willen proefvissen met een korte of lange #4  of mn #6 uit willen proberen, stuur ff n pb. Komen we vast wel uit.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Sieger

Ik ben super tevreden over de hengels van Peter den Hollander. Nog nooit zoveel waar voor mijn geld gehad.
Heel mooi afgebouwd, heerlijk licht in gewicht en echte vishengels... En voor een prijs....

Enige nadeel is dat hij niet veel op voorraad heeft.... Verder ook een prima service... is toch wel een voordeel als de maker in de buurt zit en de hengeltop naar z'n grootje wordt geholpen.... Door mij dan in dit geval.... ::)