CTS Affinity X 10 voet #4

Started by Nootjez, March 16, 2014, 21:21:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nootjez

Via onze club "The Appetizers" kregen we de kans om een workshop te volgen om een eigen hengel af te bouwen.
Er lag bij het uitkiezen van de blank nog een bij met de kleur "Golden Plum". Echt een leuke kleur!

De hengel moet enkel nog 2 keer gelakt worden voor ik er eindelijk mee kan gaan vissen. Dan zal ik wel nog wat betere foto's posten in het zonlicht!






gijsie20

Mooi gelukt zo te zien!  8)
Leuk ook die schaakbord patroontjes, heb je deze zelf gemaakt, of gekocht? Ik heb er zelf ook naar gekeken maar kon ze enkel in de USA vinden kant en klaar en waren best prijzig  :(

Nootjez

Deze zijn zelf gezagen en terug aaneen gezet door de begeleiders van de workshop.
Wij hadden deze ringetjes dan enkel nog aan elkaar te lijmen!

Dr_Martijn

Vind de grip echt geslaagd, ziet er goed uit  ::goodjob::! Mocht je ooit nog eens een project gaan doen zou je de pootjes van de geleideogen en de haakhouder wat vlakker kunnen vijlen zodat de wikkelingen wat geleidelijker overgaan. Ben benieuwd hoe de blank bevalt, wil zelf na de spinhengel binnenkort zeker ook eens een vliegenlat in elkaar boetseren, mooi werk.

Nootjez

De wikkelingen gaan wel vrij geleidelijk over hoor. Ziet er misschien zo niet uit maar is echt een foto in zijperspectief he.
Het oog dat je ziet is ook het startoog, wat altijd al een beetje stevigere pootjes heeft.
Zal ook wel nog wat verbeteren als hij gelakt is!

Rena

Ik ben benieuwd naar het resultaat Nootjez.
Het lijkt me leuk om met deze hengel te werpen in augustus.

TL Peter

merijn1982

Tight lines!!