Voor een starter,9ft #4 hengeltje + reel

Started by fbergkotte, March 06, 2013, 19:49:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fbergkotte

Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuk hengeltje en reeltje om te beginnen met het vliegvissen.

Een kennis van me adviseert me een 9ft #4 hengel ( bijv TFO? )
Daarbij een reeltje en een drijvende wf4 lijn.

Wie heeft wat moois voor me liggen ?

Mvg Freek

hilco

Freek,   de combinatie die jij zoikt is veel gezocht door beginner. het zal dus niet makkelijk zijn dit gebruikt te vinden.

Bij één van onze sponsoren kan je wel redelijk goedkoop een starters set kopen . klik

Roy Simons

Freek,

ik heb nog een #4 reeltje liggen, check je pb


Bert J.

Heb nog wel ergens een nieuwe Global #4 liggen, alleen is ie 8 ft.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

fbergkotte

Hallo, ik ben nog nieuw in deze wereld dus de hengels zeggen mij allemaal niks. Maar als u mij de hengel aanraad neem ik dat aan!
Zou u mij via pb de prijs en een foto kunnen sturen?

Mvg Freek

Raymond

Ik heb ooit eens zo'n Global #4/8ft gehad. Prima hengeltje voor een beginner (en misschien is dit wel het betreffende stokje, ik heb het ding jaren geleden verkocht aan Herman... ;) )

Maar dus gewoon overnemen en mee gaan vissen joh, zul je geen spijt van krijgen...
::wtf::

weerwolf

Ik heb de #3 gehad een heerlijk hengeltje
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Bert J.

Raymond, dat zal best hetzelfde hengeltje kunnen zijn. Ik heb hem inderdaad van Herman overgenomen. Dacht dat er nog niet mee gevist was. Ik zocht toendertijd een 9 ft, omdat de mijne gebroken was, maar het bleek een acht voeter te zijn.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Raymond