Te koop: Loop Multi Power 9 voet aftma 7...

Started by Sieger, August 24, 2012, 21:16:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Zoals jullie misschien gelezen hebben, ben ik bezig een andere 7 hengel uit te kiezen... Deze moet plaatsmaken voor de nieuwe...

Loop Mutli Power 790-3A... Vaste prijs € 150,00 excl verzenden...
Prima hengel voor poldersnoek, OVM, Roofblei etc...

Zie een beschrijving hieronder.... (plaatjes komen van het net.... zal proberen het weekend ff eigen foto's te maken)







line 7, length 9'0" (2.75 m), weight 114 g, line weight: 15 - 18 g, 3 pcs.
A completely new designed rod and will for sure impress a lot on all anglers that are looking for a tight line- bow with endless power.
A true horse-kick!

multi PWR - extra horsepower!
The new Multi 3-section single-hand rods are improved versions of some of the best rods ever built in the industry – the Loop Grey Line series.
We have even added some extra horse power into them by using our latest fiber technology.
This is also indicated in the name – MULTi PWR (Power).

multi Series Facts:

The dot that marks the fit of each part
The triangular reel-seat with a permanent lock – easier to put the reel in place. Form follows function
Recommended line-weight for the rod
The classification of each part – so as not to mix your different rods
Durable snake-guides with double coating
Quality cloth sock and pentagonal tube


Sieger

peter

Sieger je lijkt de opruimBassie wel ......
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

#2
Moet toch iemand het MKB aan het eten houden (zolang het nog kan....)  ;)


Sieger

Rob23_1999

Ben ik weer benieuwd wat het gaat worden?
Vertel eens?

Sieger

Ik neem aan dat je mijn nieuwe 7 bedoelt....  Ik heb van Pro-flyshop 2 hengels in huis... De Thomas&Thomas TNT 9" #7 en de Loop Optie Coast 9'6" #7....

Na een aantal vissessies ligt de Loop een straat lengte voor... Voelt heerlijk 'makkelijk' aan in het werpen en sta er met gemak een hele dag mee aan het water... De T&T voelt meer als werken en geeft een vervelend 'gevoel' in mijn onderarm.... (dreunt meer door...) en is wat kritischer kwa timing...

Dus.....  :D


Sieger

Rob23_1999

Ja bedoelde idd je nieuwe hengel.
Vast mooie hengels. Ken ze beide niet, ben zelf ook zoekend, vandaar de vraag, ben ook meer sage minded. Kijk op dit moment naar de one, maar vind het altijd leuk om de mening van een ander te horen.

Sieger

Ach er is ook zoveel keuze... (veel te veel...  ::) ) kon nu gelukkig wat testen voor het kopen... Ben eigenlijk een Winston fan, maar deze kwam op mijn pad en ik vind de Loop producten wel echte visproducten... Zonder franje gericht op vissen... daardoor ook nog steeds van een goede kwaliteit en voor een redelijke prijs...


Sieger

Inderk

Loop opti heeft een prijskaartje  maar dan heb echt een vishengel!

Heb met verschillende opti's mogen werpen. stuk voor stuk hengels die je voelt en waarbij het werpen bijna van zelf gaat!

T&T prima, maar als het op gebruiksgemak aankomt, dan liever een Loop.

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger



Sieger

Inderk

Ik ken de Multi niet zo goed, maar heb niet de middelen op dit moment om er nog een hengel bij aan te schaffen.

Heb een x-act en een AEG van Loop. (#4 en een #5)
St Croix legend utra #3 en #5
Cabelas (type???) #6
TFO Proffesional #8 (9.6 ft)

Eerst wel even genoeg dacht ik...........
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger

Zo was het ook niet bedoeld Henk... meer dat we even terug naar het topic zouden gaan... ;)

En ja, lijkt me ook ruim voldoende om te kunnen vissen (vind die AEG van je wel heel plezierig... ;) )


Sieger

Inderk

Ik weet dat als je een Loop aanschaft er in principe absoluut een hele goede hengel koopt!

Dus mensen.................. En voor die prijs.....

Kijk maar even op de volgende link wat er elders voor afgetikt moet worden.; http://www.compleatangler.biz/Loop/MultiRodBuy.htm
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger



Sieger

nordbu

Ik snap iets niet? De te testen Loop is langer dan 9 ft, namelijk 9,6 ft. In de advertentie van de Winston geef je aan dat langer dan 9 ft niet je ding is. Of geldt dat alleen bij een aftma 5. Overigens gooit een langer hengel meestal voor het gevoel lichter omdat de lengte meer tijd neemt bij het laden van de lijn. Dan lijkt een kotere hengel altijd wat meer te ' bonken'.
>>fang og slip<<

Sieger

#14
Klopt 9 1/2 is niet mijn ding, in elk geval niet in de lichter klasses.... Dan vind ik de hevel te lang en wordt het teveel werken met een lichte hengel... Maar dat is mijn persoonlijke ervaring en voorkeur.

De Loop gooit tegen mijn verwachting in, erg prettig en voelt (zeker nu ik hem langer gebruik) absoluut niet zwaar of als werken aan, de 9 voet T&T daarentegen wel... Misschien is de hengels beter in balans of ligt het aam de MF actie....

Bonken van hengels heb ik geen last van... eerder wel, maar probeer dan de worp aan te passen waardoor het niet meer gebeurd.. En het gebeurde mij meestal met snellere/strakkere hengels, die ik inmiddels niet meer heb...

Vind het en interessante discussie, maar bijvoorkeur niet in dit verkoop topic... Misschien een ander opstarten....


Sieger

Sieger

#15
Eventueel wil ik de hengel ook wel ruilen voor een gelijkwaardige hengel in aftma 6..... Merk Loop -AEG/Evotec-, TFO-Clouser- etc... (nieuwprijs was rond de € 350,00)


Sieger

Sieger



Sieger

Sieger

De hengel heeft een nieuwe plek gevonden... !

Veel plezier ermee...!



Slotje aub...


Sieger