stud-vraagje

Started by A{b}r{a}xa{s}, March 03, 2012, 12:09:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Misschien een hele domme vraag, maar kun je studs in elke schoenzool met vilt draaien ??  ???

(of zijn niet alle zolen dik genoeg, of moet er een schroefdraad aanwezig zijn,.... ??)

Sieger

Volgens mij zijn het zelftappers Bas, maar of alle zolen dik genoeg zijn ???


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Kan me voorstellen dat ze ook nog een stukje van de 'echte' zool moeten meepakken om voldoende stevig vast te zitten ??

Gert

Ha, die vraag houdt zeker verband met je vorige posting, over die watertemperatuur ;D ;D ;D

Voetbalschoenen of spikes nemen Bas!

Ik zou het niet weten met die studs. Beste lijkt me toch dat je eerst van die jackets in je schoenen maakt waar je de studs in draait.

Groet,
Gert

A{b}r{a}xa{s}

ehm..... 'no comment'  >:( :-[ :-[ ::cry::

Gert, ik heb nog niet eerder met studs vandoen gehad, vandaar ...ik heb geen idee maar kan me goed voorstellen dat er in de zool 'iets' zit waarin de stud vast gedraaid moet worden...

A{b}r{a}xa{s}

OK...zal eens zoeken naar een plaatje over waar ze moeten komen.
(kan geen kwaad om iets minder glibberig op de benen te staan)

Team

   Wader studs  Snowbee   40 stuks  4,95    Peeters
   Hookedonthefly      40 stuks      5,50 is ook snowbee.  kun je zo in je viltzool draaien wel opletten of hij dik genoeg is  anders alleen 4 stuks in je hak is meestal dik genoeg.  draaien met de boormachine gaat heel goed. eerst indraaien en dan uitdraaien epoxy op de schroef en dan weer in draaien. meeslal zitten er op de zool 8 stuks en op de hak 4 stuks dus 24 totaal  heb je er nog over voor reserve.

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

A{b}r{a}xa{s}

oke, dank voor de info !

Rene V.

Wanneer ik lees super harde, zink gecoate stalen studs denk ik toch echt..... zal wel.Wanneer je een paar keer over de straat loopt slijt de hele zooi af en wordt het nog spiegelglad.Ik heb die van Simms nu meer dan 3 jaar met geen noemenswaardige slijtage en ik vis toch zo goed als ieder weekeinde.Je voelt als het ware de tungsten vastgrijpen op de stenen.Volgende dus weer Simms.Kijk ook eens bij de nieuwe clads.

Rene V.

Rene V.

Dat bedoel ik.Het gaat ook om veiligheid.toch?

Rene V.