Snowbee diamond fly rod

Started by ben, January 04, 2012, 20:03:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Goedendag, wie heeft ervaringen met de Snowbee diamond fly rod #5, ze zijn in de aanbieding bij muddler.nl, en je krijgt er nog 100 vliegen bij ook?

weerwolf

Snowbee heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb er zelf meerdere van en vis er met veel plezier mee.

Dit zijn wel allemaal de oudere 2 delige series.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

ben

Die bij Muddler zijn 4 delig, zijn die dan minder of beter?

weerwolf

moet je bas vragen die heeft vlgs mij de 4 delige. Ik heb met die van bas geworpen en ik vindt het een fijne hengel.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Team

ik heb allen maar 4 delige snowbees dat zijn de hengels van het laatste jaar, geweldig in een woord. let

let wel   johnbackershengelsport.nl    snowbee  3 delig   aftma  5/6    75  euro kost normaal 150  euro

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

RonM

Ik heb ook een snowbee diamond #6, 9 feet, inmiddels 1,5 jaar. Het is de hengel die ik het meeste gebruik. Dit in combinatie met een Triangle Taper Floating lijn. Goede werpeigenschappen, ook aanbevolen door mijn werpinstructeur. Nog niets mee gehad.
vliegvissen: een
eindeloze puzzel

ben

Nu na deze reacties denk ik dat het hem gaat worden, zijn die vliegjes van muddler van goeie kwaliteit?

Troutbuster

Quote from: ben on January 04, 2012, 20:03:30
Goedendag, wie heeft ervaringen met de Snowbee diamond fly rod #5, ze zijn in de aanbieding bij muddler.nl, en je krijgt er nog 100 vliegen bij ook?

Ik ben intussen zo'n 9 maanden in het gelukkige bezit van een Snowbee Diamond 10ft #4 (4 delig)
Overgenomen van Bas (Abraxas) want die kon er niet mee uit de "voeten"!!   :P :P
Ik wel!!! ;D ;D

Heerlijke hengel, al moet ik er wel bij zeggen dat ik 'm met een #5 lijn vis (floating en intermediate glass)

Ik ben er in ieder geval zeer postief over!!

Gr.

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

die 10feet heb ik niet meer, maar heb nog een aantal andere Diamonds liggen en die bevallen mij in ieder geval heel goed :)

HappyFisherman

Die van jou bevalt mij ook goed HAHA! Alleen dat 3 delige is zo verrekte onhandig bij het verhuizen naar een andere stek!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

ohja...die had ik ook 'opgeruimd'... maar dat was ook een hengel die voor mij te zwaar was...dus meer mijn handicap dan dat het aan de hengel ligt

j.klopper

ik heb de 10 ft #4,bevalt zeer goed.
Gooit goed en buigt mooi op een flinke voorn of winde.

ben

Nou ik heb hem aangeschaft, en ben er zeeer tevreden over, prima hengel gooi bijna de hele lijn er uit en de 100 gratis vliegen komen er aan!!!

A{b}r{a}xa{s}

veelplezier met je hengel Ben, dat zal vast wel gaan lukken

kvb

Hier in de winkel staat nog een stuk of 7 Snowbeehengel die ze niet aan de straatstenen kwijt geraken.
Echter er zijn donkerbruine en zwarte hengels  , wel allemaal  mat , welke zijn de oudste serie , of beste ?

Team

snowbee diamonds zijn groen,  2008/2009  waren 3 delig       2010/2011   zijn 4 delig  daarvoor waren ze tweedelig, bruin en zwart zijn meer dan 10 jaar oud en kunnen ook classic models zijn dus geen  diamond,  met het oog op transport zou ik voor 4 delig kiesen

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

kvb

kunnen idd 10jaar en ouder zijn ,de bruine zijn diamond II dacht ik

Team

En wil je iets zeker weten, kun je snowbee een mailtje sturen ze geven keurig antwoord terug

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

vliegvisgek

ben mocht je nog op zoek zijn naar snowbee op binddag had marco er diverse (snowbee hengels) medere aftma,s voor mooie prijzen broertje van speycast echt goedkoop hoor ben ;D

Team

welke snowbee hengels heeft Marco te koop????

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

weerwolf

De diamond series en ik dacht de 3 delige versie.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

ben

Jeroen, ik heb die nieuwe groene 4-delige Snowbee Diamond #5 gekocht met 100 mooie vliegjes gratis, en hij werpt als een kogel dus, bij Muddler gekocht voor 148,00 euries

vliegvisgek


vliegvisgek

Quote from: vliegvisgek on January 26, 2012, 09:45:49
ben mocht je nog op zoek zijn naar snowbee op binddag had marco er diverse (snowbee hengels) medere aftma,s voor mooie prijzen

A{b}r{a}xa{s}

Klopt, een paar zijn er verkocht (waarvan 1 aan ondergetekende) maar hij had er nog een aantal.
Zijn hengels uit de 'oude' serie, dus 3-delig en met 'dubbele aftma aanduiding' (bv. #4/5), maar nieuw of vrijwel ongebruikt, en voor een hele leuke prijs.