Snowbee Diamond (2011)

Started by Michel de Weerd, July 19, 2011, 18:57:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Michel de Weerd

Heeft er iemand misschien ervaring met deze hengel?
Ik wil namelijk een 9ft #3 of een #4 aanschaffen.

Groet Michel

A{b}r{a}xa{s}

#1
Is dat de 4 delige serie al ? dacht het wel
Ik heb uit de 2010 serie (of was het 2009 ?), 3-delig, een 3/4, een 4/5 en een 6/7 ...en die bevallen mij helemaal perfect.
Maar geen idee of de actie nog hetzelfde gehouden is....
Vraag anders weerwolf even, die heeft ook een hele verzameling Snowbee Diamond's, misschien heeft hij er wel uit de 2011.
Ik heb alleen een 10'' #4 uit die 2011-serie gehad, maar die heb ik opgeruimd...daar kon ik op geen enkele manier mee uit de voeten.
Ga hem anders gewoon uitproberen, of in ieder geval even in je handen houden, voor je tot aankoop overgaat !

edit : 'k weet niet waar je ergens woont maar je bent welkom om hier te komen uitproberen met de 'oude' Snowbee's

Michel de Weerd

Bedankt voor het aanbod Bas.
Ik woon in Hoofddorp en ik weet niet waar jij woont.
Wat ik wel weet is dat dit de 4 delige serie is en dat Peeters hengelsport ze verkoopt en dat is bij mij bijna om de hoek (20 min. rijden).
Dus ik ga zaterdag wel even bij hem langs, kan ik ook meteen de Winston passport en de VSL uitproberen.
Ben benieuwd!!!!!

Groet Michel

A{b}r{a}xa{s}

tsja, Hoofddorp - Roosendaal doe je niet 'even tussendoor', dan kun je beter even bij Peeters gaan 'uitproberen'.
(Vind wel dat de prijzen van Snowbee (met alles) de afgelopen periode flink gestegen zijn tov zo'n 2 jaar terug.)

Michel de Weerd

Ik weet het niet wat de hengels hiervoor deden qua prijs.
Vind de prijs van deze hengels nog wel schappelijk (tussen de € 130 en € 180 euro).

A{b}r{a}xa{s}

de prijs is nog steeds niet overdreven, en ik vind persoonlijk de prijs/kwaliteit verhouding nog steeds goed, maar waar ze nu op 180 zitten was dat rond de 150.
(das toch een flinke stijging, maar goed, vernieuwde modellen, etc...misschien ook wel logisch (?))

weerwolf

Ik heb de "oudere" series, allemaal 2 delig en deze zullen niet te vergelijken zijn met de 4 deligen. Maar het feit blijft dat het fijne hengels zijn.

De actie moet je aanspreken maar goed dat geldt voor alle merken/types.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

A{b}r{a}xa{s}

'k wist dat je de Snowbee's had, alleen effe vergeten welke :)
(lekkere hengeltjes he !)

weerwolf

Ik heb er idd een paar ik wil nog wat lichtere snowbee's hebben. De lichtste is een een 4/5 en dat is voor mij al zwaar!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.