IMAGO fly fish gear?

Started by Dedada, March 03, 2016, 14:48:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dedada

Beste allemaal,

Afgelopen weekend tegen wat spullen aangelopen van het merk IMAGO. Ik kan op het internet echter niet veel vinden over dit merk. Toch lees ik enkele prima reviews! Op de site van IMAGO zie ik bijvoorbeeld wel dealers staan, echter wanneer ik op hun sites kijk, verkopen zij niets meer van IMAGO. Nu lees ik ergens op dit forum dat IMAGO 'niet meer is'. Ik kon bijvoorbeeld voor een aantrekkelijke prijs de IMAGO amphibian light boot aanschaffen.
2 vragen: Kan iemand aangeven wat de status is van IMAGO? Heeft iemand ervaring met de IMAGO wading boots (amphibian light boot)?

groeten

maurice

Imago bestaat niet meer.
Als je met specifieke vragen zit kan Arjan Maat je misschien verder helpen.

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Dedada

Dank je! Wellicht reageert Arjan nog op dit topic....

gr

goswit

Je zou ook een PM kunnen sturen .
???
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

BV


Imago is idd failliet.
Ik heb wat Imago's spul , maar geen boots.
Imago was door de band genomen hoogwaardig.
Wel zien dat het geen oude stock is die al 10 jaar staat te verdrogen in het zonlicht.

Marco B

Ik heb de schoenen van Imago. Ze waren helaas geen lang leven beschoren. Na ongeveer een jaar zat er al een scheur in het kunstleer.
Schoenen op zich waren best prettig om te dragen. Licht, liepen redelijk comfortabel en voorzien van vibramzool en je kreeg er studs bij, wat niet iedere fabrikant doet.
Misschien was het snelle slijten exemplarisch maar ik heb zo'n vermoeden dat ze gewoon niet heel erg degelijk waren.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Mike

Doe maar niet.
Een maat van me was Imago dealer.
De belly boat "Imago Explorer" had vrij snel de bijnaam "Imago Exploder" de reden waarom mag je zelf verder invullen  ;)

Een maat van me moest in Zweden door een helicopter van t water gered worden.

Ze hadden wel hele mooie goede hengels met een matzwarte blank, echt prachtstokken maar geen garantie meer.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Twan

amphibian light boots heb ik zelf gehad. Helaas te klein gekocht en mijn maat was niet meer te verkrijgen. Ik was er zeer tevreden over.

Mijn broer heeft ze nog steeds en is er ook tevreden over. Goede grip de verschillende ondergronden.

FlueFisker

Ik zie nog steeds Imago hengels te koop staan bij Rich flyfishing voor "dump prijzen" en lees veel positiefs over die hengels.
Hier nog mensen met ervaring met hun IPT mdium actie hengels?
Quote from: merijn1982 on January 16, 2015, 11:08:17

Heb al een hoop ijsvogeltjes gepot afgelopen tijd. Erg mooi!!

RiverHunter

Ik heb een waadpak van IMAGO heerlijk pak ,gekocht in Houten waar misschien nog het een en ander te koop is. Ook nog waadschoenen. Hengels ook nog geloof ik.
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-