LOOP Evotec 85

Started by Wilco, October 04, 2011, 21:07:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wilco

Op mijn Sage XP286 heb ik nu een bud...bud,,budget lijn WF2 die zijn langste tijd heeft gehad. De coating trekt meer vuil aan dan er in of op het water is te vinden. Net een kruimeldief >:( >:(.
Vorig jaar heb ik even mogen genieten van de Evotec 100 en dat maakt dat ik nieuwsgierig ben naar de ervaring met de 85 lijn. Wie oh wie ????

maurice

sorry, ik heb de 100 en die is TOP
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Herman

Evotec 85 WF#4, bevalt SUPER!!!!!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Sieger

#3
Quote from: Wilco on October 04, 2011, 21:07:35
Op mijn Sage XP286 heb ik nu een bud...bud,,budget lijn WF2 die zijn langste tijd heeft gehad. De coating trekt meer vuil aan dan er in of op het water is te vinden. Net een kruimeldief >:( >:(.
Vorig jaar heb ik even mogen genieten van de Evotec 100 en dat maakt dat ik nieuwsgierig ben naar de ervaring met de 85 lijn. Wie oh wie ????

Ik heb een #7 voor op mijn Loop hengel en die bevalt mij prima. Met name voor het snoeken zet hij de streamers mooi weg en krijg je het spul ook mooi op de plek... Voor heel lange afstanden zou ik toch liever de 100 nemen... maar dat is misschien persoonlijk....

Ik zie op de site van Loop alleen dat ze vanaf #3 worden geleverd... dat lijkt me op die 2 van je toch wel zwaar worden met zo'n korte belly....

(als je het aandurft zou je deze eens moeten bestellen BARRIO GT140 FLY LINES  heb ik nu ook voor mijn 3tje besteld en werpt als een tierelier...)


Sieger

Rossie69

voor lekker ver werpen de 100 en 85 voor iets meer dichterbij ;)

Die Rob aanbeveelt ken ik niet,maar neem maar aan dat die boys het ook wel weten.
hoe dat lijntje werpt.

en ja het blijft gissen.

en niet sissen,want dan knalt je kop eraf ;)

succes met je keus Wilco

geert

Een #2 is niet om ver mee te werpen hoor,hier hoort 'n subtiel lijntje bij.

Arno

maar is wel lekker als het ook kan en dan is de goede lijn een uitkomst toch??

Gr Arno

vliegvisgek

wilco ik heb op mijn 4# xp de evo 85 en op mijn 6#xp de evo 100 gooien beiden super

Gert

Wilco,
Hoewel dat niet de vraag was: in een ander topic heb ik een Hardy Marksman #2 te koop. Kun je proberen als je wilt. Kost je hooguit een paar postzegels om hem terug te sturen als je het nix vindt....

Groet,
Gert

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: vliegvisgek on October 05, 2011, 08:51:45
wilco ik heb op mijn 4# xp de evo 85 en op mijn 6#xp de evo 100 gooien beiden super

hier dezelfde combi's van lijnen,maar Evotec 85 lijnen zijn er pas vanaf #3 klasse

Arjan Maat

Zowel de Evotec 85 als 100 zijn super lijnen.........maar...........hebben een wat dikke belly. Persoonlijk gebruik ik ze pas vanaf een #5 voor lagere aftma's moet je iets anders als een Evotec lijn proberen. Als je tenminste subtiel wil presenteren ;-)


TL Arjan Maat

vliegvisgek

ieder zijn merk maar ik heb zoveel verschillende merken lijnen dat ik medere lijnen heb getest op diverse hengels maar de evo gooit echt super op de sage xp (maar dat is mijn mening) ook de sage lijnen zelf zijn super de performance lijn maar goed ieder zijn merk en ding he ;)