Opruiming reel en lijnen

Started by JurjenF, August 07, 2020, 19:14:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JurjenF

Op de één of andere manier krijg ik hier geen fotootjes geplaats van :
een 5/6 reel met WF5F lijn en backing;
een WF4F lijn ongebruikt (verkeerd gekocht)
een WF7F lijn wel gebruikt maar in goede conditie.
Ik heb de foto's (muv de #7 lijn) wel in de galery gekregen maar verder...??? ::censored:: Het staat ook op MP trouwens. Daar plaats veel makkelijker een fotootje...
Oh wacht ff : als bijlage.........niet wat ik bedoel maar oké.
Is hier nog een liefhebber voor?
Fishing is cheaper than therapy

Plantje

Ik zie dat het gelukt is. Foto's plaatsen is nog steeds een doorn in mijn oog. Gaat nergens over dat dat zo moeilijk moet.

Mike

[attachment id=1 msg=182052]
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Mike

Nu liep ie zelfs ineens vast tijdens het schrijven van de tekst.

Ik heb toen op terug gedrukt en daarna op "preview" gedrukt en toen kon ik gelukkig een screenshot maken en die posten.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Plantje

Bagger! Dat is wel mega frustrerend. Ik zal eens een keer tijd gaan inplannen voor groot onderhoud in plaats van het op de to do lijst laten hangen

JurjenF

Ik ben een tijd lid geweest van het Nikon-forum waar foto's plaatsen ook kon maar dan alleen als je deze op een site bv Flickr oid had geplaatst. Ik begrijp ook niet waarom het net mogelijk is om een foto te knippen/kopieren+plakken. Maar dat is kennelijk een  'forum-eigen' dingetje.
Maar goed, het staat er (uiteindelijk). Nu nog een liefhebber :)
Fishing is cheaper than therapy

JurjenF

#6
Heb nu ook nog een WF3F lijntje over. De te verkopen lijnen zijn inmiddels vervangen door mooie Barrio lijnen. Alleen jammer dat je hierbij vaak maar 1 kleur kan kiezen (ik heb nu wel veel groene en cremekleurige lijnen...)

VERKOCHT. mag slotje op
Fishing is cheaper than therapy

JurjenF

De aanhouder 'wint': de WF4F lijn en de reel met Airflo WF5F lijn erop zijn verkocht. Blijft over : Shakespeare 5/6 reel een 7/8 reel en de WF7F lijn.
Fishing is cheaper than therapy

JurjenF

Reels en lijn verkocht. Mag een slot op.
Fishing is cheaper than therapy

Wilco