vangsten randmeren

Started by merijn1982, March 26, 2014, 12:11:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Ik vroeg of er al vangsten zijn van de randmeren?? Bedoel dan winde, voorn, brasem, baars en roofbleitjes. Is er iemand al al bij het drontermeer  o.i.d. geweest?? Wil het weekend graag het grote water bevissen maar moet de vis er al wel zijn natuurlijk.. anders moet ik een ander plan maken
Tight lines!!

Wilco

Ik ben al 2 keer geweest maar niks nada. Het water staat zelfs nog op winterpeil...laag dus.
Als jij dit weekend gaat en verslag doet dan weet ik of ik de kano op de auto moet gooien.

merijn1982

Hmm.... ik twijfel nog Wilco. Heb ook niet de meeste tijd. Dus kan niet als het niks is nog voor een plan b gaan. Zal vanmiddag of morgen eens ff langs het water rijden en kijken of ik iets van leven kan ontdekken.
Tight lines!!

Barry

Ik wou er zondagmorgen bij zonopkomst even een lijntje strekken.
Weet iemand daar nog een leuke stek waar je kan waden.

Groet Barry

merijn1982

Naar mijn weten kan je daar overal waden hoor. Dus dat zou geen probleem moeten zijn. Wel heb ik vernomen dat het echt nog te koud is:-(
Tight lines!!

The Casting four

Merijn,
Er worden grote baarzen in de haven van harderwijk gevangen.
Gr
Devliegvisser

weerwolf

Nou de randmeren vind ik geen water om alleen heen te gaan.  Vraag Rossie maar eens hoe het voelt om vast te staan in de modder. ::hulp::

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Beertje

Hoe zwaarder je bent hoe dieper je zakt. ;) ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Barry

Dan ga ik maar niet alleen :'(

merijn1982

Grote baarzen? Hmm.. dat is een goede optie! Thanks:-)

Ja klopt met wegzakken. Zoi dan ook iets van een waadstok gebruiken voor stabiliteit. Als je jezelf los moet trekken val je zo om. Laatst even een verkenningswandeling langs het riet gedaan. 50 meter heen en 50 terug. Een uur lang martelen door het wegzakken. Leek wel werken!! Dit wS overigens in het wolderwijd
Tight lines!!

merijn1982

Net ff het water langs geweest. Grote scholen met voorns gespot in de haven. Op ongeveer een meter diep. Hier en daar ook al vis aan de oppervlakte. Ik weet niet of de vis al bezig is met migreren naar het open water. Maar ik ga daar morgen wel ff een lijntje werpen. Werkelijk honderden voorns met af en toe een flinke vis erbij:-)
Tight lines!!

Barry

En zijn er al vangsten op het drontermeer ???

weerwolf

vorige week was het in ieder geval nix

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.