bestelling bij muddler

Started by kees smit, January 08, 2016, 15:18:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Floor

#25
Quote from: MarcelN on January 09, 2016, 18:32:42
Nog even op de valreep dan, als meneer Kees wist wat er qua gezondheid speelt in en om de omgeving van Hans heen, dan is een excuus misschien ook wel op zijn plaats.
Fijne zaak, goede ervaringen mee en dat blijft ook zo ::goodjob::
Ik bestel liever bij Hans, dan bij snelle en gladde 'boys' die van $1,- >  €2,- maken, dan bestel ik wel in de US bij FTD.

Als we voordat we ergens bestellen éérst naar de gezondheid dan wel thuissituatie van de beste winkelier of zijn naaste omgeving moeten informeren zijn we wel een beetje vreemd bezig.
Ik begrijp heel goed dat Kees zich afvraagt waarom er niet wordt gereageerd en om daar hier op het forum een vraag over te stellen ligt toch vrij voor de hand. Sommige reacties hier vind ik beneden alle pijl. Je moet o zo veel respect hebben voor de gezondheidssituatie van de één maar mag iemand die een heel gewone vraag stelt helemaal ondersteboven schoffelen.
Persoonlijk weet ik niets over de gezondheid van meneer Muddler die kennelijk Hans heet en waarschijnlijk weet Kees daar net zoveel over als ik.
Als Kees heel wat reacties eerder hierover was geinformeerd had hij wellicht zijn zorgen kunnen nuanseren en misschien begrip gehad voor de situatie.
Houd het gezellig, reageren is niet verplicht...

Wat betreft de gezondheid van die of gene; ik weet niet hoe het zit en niemand hoeft zich tegenover mij te verantwoorden of mij hier over iets uit te leggen.

Hans, sterkte met jouw gezondheid of die van jouw naaste... en ik hoop dat 'beterschap' aan de orde is!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

MarcelN

Wat een dom gelul weer, ik heb helemaal nergens gezegd dat Hans 'Muddler' ziek is, kunnen jullie wel lezen?? 8)
Het zou kunnen dat het in zijn directe omgeving is, of helemaal niet niemand zelfs, je weet het niet.
Alles wordt nog steeds ge-update, ook zijn MP ads, dus hij is er gewoon, 'je' zal wel iets raars gezegd hebben in de 'dreig'?mail.
Er zitten er hier wel meer met vreemd lange tenen, dus....

SLOTgraag

kees smit

Fijn , eindelijk nog iemand die het begrijpt en niet zielig gaat doen over een ondernemer

Floor

Marcel, ik heb nog twee keer extra gelezen en wat kleine modificaties toegepast. Het veranderd verder trouwens niet veel...

Slotje erop?  Helemaal mee ééns!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Herman

@Kees: jammer dat je nog geen reactie of spullen gehad hebt! Muddler kennende zou t toch gister geleverd kunnen zijn (of tenminste reactie via de mail).
@Kees: Goed dat je je toch even kort hebt voorgesteld, maakt het toch al weer een stuk persoonlijker  8) Helaas kan ik er de 23e niet bij zijn op de binddag, anders hadden we wellicht even de hand kunnen schudden! Misschien een keer op de Berekuil? Daar vissen is één van m'n goede voornemens dit jaar.

@Moderators: slotje ben ik het zeker mee eens!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

hannus

even een reactie van het corpus delicti,
het zat wat tegen, de eerste week van het jaar...
zal wel vaker gebeuren, voordat ook mijn leveranciers weer op gang komen,
dat ik heel soms niet tussentijds reageer heb ik zo mijn reden voor, ook in dit geval.
Morgen komt het busje van GLS weer, om een hoop bestellingen uit te leveren, waaronder die voor Mijnheer Smit, helaas later dan gepland.


kees smit


kees smit

Hannus, jammer dat eea op dit forum ietsje mnder leuk ging.   Soit, zand erover. Ben blij met dit bericht en in blijde verwachting (mijn vrouw gelukkig niet, aangezien ik 71r oud ben )

peter

Hans topper dit verdiende jij niet .
Bij andere moet je soms vaker wachten ,ook bij bol.com als het er ff niet is ,ook al ben 71 vroegerheb je langer moeten wachten op de postduif .
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

kees smit

Ach gut,nog één die de klok heeft horen luiden. Mosterd na de maaltijd. Overigens is eea reeds tot mijn zeer grote tevredenheid opgelost

Plantje

Allen,
Deze gaat op slot. Er wordt niets zinnigs meer toegevoegd. Het probleem is uit de wereld.

Daarnaast nogmaals de oproep even goed na te denken alvorens een topic te starten danwel een reactie te geven. Vragen stellen staat eenieder vrij en als je ziet dat een thread de verkeerde kant uit gaat mag je dat ook gewoon rechtzetten.

Hij was overigens ook in een verkeerde rubriek geplaatst. Ik zoek even een betere...