Heilbachsee center parcs

Started by W3stland, July 29, 2012, 17:45:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

W3stland


Ik ben afgelopen week aangekomen voor een weekje centerparcs
. Hier zit een meertje bij met daarin volgens de vergunning alles wat je maar wensen kan van forel tot karper tot meerval. Als echte vliegvisser heb ik alleen een vliegvishengel mee en ben ik vannochtend wezen vissen. Ik heb geen enkele aanbeet gehad en zou natuurlijk graag verandering daarin zien. Ik heb helaas geen zinklijn en het zou er op de diepste plekken tot 5.00 m diep zijn. Ik heb gevist met buzzer en kort met streamer.. Wat ik mij tevens afvraag is dat het afgesloten is en de vis uitgezet is.. Zou ik hier a la forelput moeten vissen of a la natuurlijk. .?alle tips zijn welkom!wat zouden jullie proberen? Alvast bedankt !
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Koen

ik zou zeggen vraag es rond daar. er zijn vast wel medevissers die je meer kunnen vertellen :)

W3stland

Vandaag weer even geweest dit keer met een steenvlieg en 3m leader rustig binnen strippen.. Geen tikje gehad helaas.. Wel heel veel forel zien springen ook zeeer groot vlak voor mn neus.. Morgen maar eens droog proberen, dat gaf een local mij als tip.. Al was t geen vliegvisser volgens mij..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

W3stland

Ik dacht vanochtend vroeg te zijn voor vakantiebegrippen was er om 8 uur ben gaan vissen met droog en daarna met een bung 1 x droog en 2x buzzer.. Helaas is er maar 1 kant geschikt voor vliegvissen en deze was in alle vroegte bezet door een local die met een dobber 30 meter links en 30 meter rechts zat.. Hele kant bezet dus.. Heb wel op andere stek gezeten maar geen leven in het water en max 5m uit de kant ivm bomen.. Niks gevangen dus.. Wel bij die local weer grote forel zien springen.. Maar die ving ook niks.. Vroeger op dus morgen ;)
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Erwin

Anders daar ff een goedkoop rubberbootje kopen bij de Duitse wibra ofzo. Kan je beter uit de voeten misschien. Met een emmer aan een touw heb je ook een wateranker en drijf je minder snel weg.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...