Wild!

Started by vliegvisserdorian, January 28, 2012, 12:40:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Ja Jeroen voorin gevist met Jurrie, die er ook veel ving, later helemaal achterin was daar ook helemaal toppie, maar 20 minuten op grote vijver gevist!!!

haasie

4 meter streamer op de kleine vijver? Kan me niet voorstellen dat het daar wat extra's opleverd aangezien het water niet bepaald helder is.

ben

Snel strippen met licht streamertje, dan kom je niet zo diep!!! vandaar

vliegvisgek

haasje leader van 4 meter met een streamertje dat staat er  ;) ;) ;)

en BEN van jouri kun je zekers wat leren want die kant het wel voor een 13 jarige maar als het niet wil pakt hij de spinhengel altijd

R.S.N Flyfisher

Gaan er nog mensen naar Wild! in Reutum a.s maandag (2de pinksterdag)?
Wij gaan er heen, maatje en ik..
Ben er vorige week vrijdag ook geweest, was redelijk goed vangen daarzo!
Toch 11 stuks weten te vangen, (heel wat misgeslagen)

Greetzzzz Jan

vliegvisgek

was wel de bedoeling om er heen te gaan met paar maatjes vrouwen gaan naar de weerselose markt dus wij vissen  ;D ;D

en anders putten als de vrouwen geen zin hebben maandag :D

R.S.N Flyfisher

Mooi! Wij gaan er 's morgens heen, vissen op de 2de vijver en hoop dat ze morgen ook zo goed willen bijten!

vliegvisgek

ochtend is beter met dit weer mits ze op droog willen dan is elke tijd goed op forel ;)

R.S.N Flyfisher

Ok top! Welke vlieg(en) gebruik je?

vliegvisgek

streamertjes ,droge vliegen ,nymphen ,pheasantails daar vis ongeacht op elke put mee woolybuggers niet te vergeten  :D

R.S.N Flyfisher

Ok! Dat zijn zo'n beetje ook wel de vliegen die ik gebruik, vind persoonlijk de pheasantails over het algemeen het beste gaan in forelputten (lente/zomer)

R.S.N Flyfisher

Vandaag ff naar Wild vijver geweest, op 2 rukjes na niks kunnen vangen op de vlieg..
Zaten vrij diep met dit weer, dan maar overgegaan op de werphengel en er 4 uit weten te halen.
Maja dat ik het weer net niet he  :-\

vliegvisgek

toch apart he wij zijn toch maar naar putten gereden omdat de wild vrijdag ook niks was met droog of float lijn putten was als je vis zag ,
gooien en hangen we hadden er samen kleine 30 stuks en 1 zalmforel erbij veel op droog en pheasantail mt 18 maar oh wat veel vis ,
alleen de zalmpies wilde niet bijten bij niemand dus deeg worm of wat dan ook niks wilde en op de vlieglat keken ze en weg waren ze

R.S.N Flyfisher

Echt wel apart.. 30 vissen lekker hoor!
Was ik ook maar naar een ander gat gegaan, zelfs de deegvissers vingen nauwelijks..
Je moest heel langzaam opdraaien om iets van beet te krijgen, was van plan om 's middags naar een andere put te rijden, maar had de lol er helemaal vanaf... Dan maar weer naar huis gereden  :-\

vliegvisgek

gister middag 28 graden weinig activiteit dus kaartje van 2 uur gekocht bij de grote forel vijver
na 5 min een kleintje en na de rit van 2 uur 3 dikke forellen 5a6 kilo perstuk en 5 kleintjes 300 gram,s
neefje 2 kleintjes 500 grams, maatje 0 veel missers ving alles met verzwaarde streamer toch
appart zo warm en dan dikke forel vangen deze tijd van het jaar maar wel leuk ;D ;D ;D ;D

HappyFisherman

Moet je alles meenemen?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

we hebben de kleintjes weg gegeven daar bij de wild
en de 3 hele grote laten koud roken bram om daarna aan ouders en fam te geven lust geen vis stinkt  ;D ;D

maar oh wat veel vis daar alleen water is extreem troebel zoals vele vijvers  :-[

HappyFisherman

Dan is droog ook niet veel aan!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

nee bram pino had er 1 met droog ging er ook nog af alles tungsten afzinken 8tjes draaien wel keiharde aanbeten,
maar ja was leuk omdat er 3 kanjers bij zaten verder tja overal het zelfde bram ;) ;)

R.S.N Flyfisher

Afgelopen vrijdag met de maten naar Wild geweest, eerste 3 uur met de vlieghengel geprobeerd.
1 aanbeet gehad, maar niet doorbijten die lafaards.. m'n maten visten allemaal met de werphengel en vingen redelijk, heb ook maar van ellende de werphengel gepakt. En toch 7 vissen in korte tijd weten te vangen, maja toch geen voldoening.
Waren in totaal 5 vliegvissers, maar geen 1 heeft er een vis weten te vangen op de vlieg.. hmmm  :-\

vliegvisgek

vreemd had er vrijdag in 2 uurtjes tijd met de vlieghengel 8 waarvan 3 kanjers boven de 5 kilo snap het echter niet eigenaar ook niet
werd met vlieg erg slecht gevangen maar goed komen vast betere tijden aan hopende

R.S.N Flyfisher

Moet ik in vervolg bij jou gaan staan haha, je was de middag dus?
Ze zwommen wel veel bovenin, zwarte droge vlieg er aan en ze zwommen wel naar de vlieg maar ze deden er niks mee.. zeer frustrerend
Van de week naar dalfsen heen, hoop dat ze daar wel beter willen bijten

Mr. Tinus

Hopen dat ze daar wat actiever zijn dan in ruinerwold gisteren. Slome vissen, weinig sport, en alleen bijten uit irritatie tijdens het zonnen. Ik verlang nu alweer naar het voorjaar....

Rossie69

tinus ook wel poppers geprobeert ?

deze knup ik eraan als ze samen scholen.

en ja in Ruinerwold ;)

vliegvisgek

Quote from: R.S.N Flyfisher on August 06, 2012, 20:04:27
Moet ik in vervolg bij jou gaan staan haha, je was de middag dus?
Ze zwommen wel veel bovenin, zwarte droge vlieg er aan en ze zwommen wel naar de vlieg maar ze deden er niks mee.. zeer frustrerend
Van de week naar dalfsen heen, hoop dat ze daar wel beter willen bijten

eerdaags spreken we wel een keer af kunnen we mekaar altijd wat bijbrengen qwa vissen of domlullen  ;D ;D ;D ;D ;D