Wild!

Started by vliegvisserdorian, January 28, 2012, 12:40:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisgek

8,10,12,14 en gewoon olive,zwart,wit,bruin,geel dat soort kleuren ik persoonlijk ben van de streamers en woolybuggers vang er altijd mee op de forel putten ;)

HappyFisherman

Vooral niet te moeilijk doen. Buggers en streamertjes werkt altijd wel. Kunt altijd in de kantine even vragen.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

 :P

mijne ook of is die al weer gezakt naar de laatste plaats

vliegvisserdorian

zat net nog ff op de site van wild te kijken maar ik zag nergens meer erop staan dat ze stripers hebbe (behalve bij de foto's) zijn ze dan al weg?  kan je op de wildvijver ook vliegvissen?

HappyFisherman

Stuur ze een mail en laat het hier ook even weten :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisserdorian


vliegvisserdorian

 misschien een stomme vraag maar weet iemand of het water daar een beetje helder is???

jackoss

Ik vis vooral op forelvijvers en dan meestal met streamers. Felle kleuren oranje en geel, gifgroen doet het ook wel goed. Door de vele missers de laaste weken ben ik streamers gaan binden op grote haken, 6 en 4. En dan maraboe inbinden die maar net over de haakpunt komt. Ook kun je een een zonker streamer maken, die gebruiken ze veel op de ronde bleek. Dan neem je een stukje zonker (konijnenvel) van ongeveer 5 cm dat bind je op de haak aan de achterkant bind je er ook een haak in. Wel de twee haken verbinden met een stuk gevlochten vislijn. Dan heb je een opvallende streamer waar toch de haak achterin zit. Ik heb daar met veel succes mee gevist op drb. Verder is mijn ervaring dat als ze het doen ze alles pakken en als ze niet azen je er aan kunt binden wat je wilt dan doen ze het niet. Maar ik hoop op een leuke vliegvisvakantie voor je en stel ons even op de hoogte van het resultaat. Groeten Jack.

HappyFisherman

Quote from: HappyFisherman on March 28, 2012, 20:08:24
Stuur ze een mail en laat het hier ook even weten :)

Mail ze direct ff of het water helder is en laat het hier ook even weten :) :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisserdorian

Quote from: HappyFisherman on March 29, 2012, 13:42:55
Mail ze direct ff of het water helder is en laat het hier ook even weten :) :)

khad ze gister al gemailt over de baarzen, als ik een reactie krijg stuur ik wel een berichtje terug of het water helder is ivm welke vliegen ik ga binden

vliegvisserdorian

krijg net een berichtje dat ze ze gewoon nog hebben maar het wordt denk toch de eemhof scheelt een uur rijden vanaf hier

bazookadude

zelf ga ik wel naar WILD, ben er nog niet geweest. zijn er nog meer mensen te vinden op 2de paasdag?.

vliegvisgek


KONINGINENDAG 2012 net terug uit reutem (de wild) was goudforel deze dagen en moet zeggen zaten er zat wist 1 hele grote gouden te lossen en ook 1 te vangen samen met zo,n 30 kleintjes was leuk dagje lekker weer en ook nog bekende van forum gezein BEN en maatje alleen maatje van ben nu zonder vlieghengel  maar al met al was best mooi daar water was nu mooi helder wat vorigjaar niet het geval was vreemd genoeg ving ik alles op zwart en oranje droog wilden ze niet

vliegvisgek

forel vijver is  nu helder de 2de vijver zitten alle soorten in nu die is totaal niet helder schijnt volgens de eigenaar dat er nog diverse strippers  zwemmen

meschien vrijdag die kant op  ;D

HappyFisherman

Ik vond vanmiddag bij het opruimen van de auto nog een bonnetje tegen dat ik nog moet betalen  ::)

Kan best zijn dat ik je kom lastig vallen vrijdag. Het is nu toch al een dure week HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

komt goed en ja 1 , 2, 3 bonnen maakt dan ook niet meer uit auw zonde van de centen maar het is nu eenmaal zo ik heb dit ook vaak gehad  ???

vliegvisgek

en happy nog wel geweest en zoja hoe waren de vangsten ik wou net weg gaan er na toe tegen de middag kwam er onverwachts wat tussen @#$%^^&%## zooi

HappyFisherman

Nee, ff wat anders gedaan dan vissen (of knuppen...)
Misschien dat ik zondag ff ga, want morgen wordt em ook niet met een vervroegde voetbalwedstrijd...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

had het zelfde probleem maar goed vandaag en morgen zijn er weer wat vis uren vrij :)

vliegvisgek

BEN en heo was het vandaag bij de wild

eemhof was goed ben ik hoor van je ;)

vliegvisgek

hallo BEN de wild was naar de juiste vlieg en stek ook weer top had 3 dikke gouden en diverse kleintjes grst gouden was 3,7 kilo mooie volle vis en sterk niet normaal ook heb ik in de andere vijver na 5 worpen ofzo(mocht van de eigenaar) zo,n stripper gevangen leuke ervaring dus binnekort er een keer avond,s heen om te vissen :D ;)

en hoe was de eemhof BEN

ben

Eemhof was Toppie meer dan 25 stuks gevangen, weer genoeg bijgeleerd!!!!!

vliegvisgek

mooi toch maar hoe viste jij bij de wild BEN ik met leader van 3 meter en dan de vlieg als een gek door het water roppen zo ving ik ze en verder op geen enkele manier vreemd he laatste 20 min met droog geprobeerd maar ze keken er nog niet eens naar trouwens alles op wit gevangen BEN

ben

Vandaag ving ik ze heel rustig met Goudnimf op 1 1/2 diep, en met witte streamer wat sneller gevist met 4 meter leader!!!

vliegvisgek

netjes man aldoende leert men ving ze zeker voorin BEN maar goed spreek je wel in baggel ;D