Shit happens

Started by JurjenF, September 30, 2012, 21:47:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JurjenF

Vanavond was het mooi rustig weer dus nog even na het eten met de vliegenhengel naar de Oude IJssel. Even de goede 'waad'plek opzoeken en het water in. Na een paar worpen een hele mooi dikke dertiger winde aan de kant gekregen  :D. Wilde daar een leuke foto van maken dus draaide mij om om de kant op te gaan en...stapte in een héél zacht plekkie en dus tot mijn enkel in de modder, tot mijn knie in het water dus z..knatte poten. Omdat ik nogal ehh schuin stond wilde ik druk zetten op mijn andere been om mijn weggezakte laars uit de prut te trekken en....ja, het ging nu dus helemaal mis. De tegenwoordigheid van geest hield mijn bovenkant nog droog maar ik zwaaide ongelukkigerwijs de hengel richting kant. Afijn : achteruitpratend (en lopend) de kant op, vis onthaakt en teruggezet, van ellende géén foto, laarzen uit en de boel ontwaterd. Wilde de hengel dan toch maar weer klaar maken voor de volgende vangst toen ik nog harder begon te vloeken....het topje tot het 1e oog was een eigen leven gaan leiden.  ::cry:: Vissen voor deze avond was dus over en uit. :-[
Dus als iemand nog iemand weet die hier restauratie ervaringen mee heeft hou ik mij aanbevolen. Anders zit helaas het seizoen er voor mij voorlopig even op (tenzij 10 oktober de Staatsloterij mij goed gezind is).
Fishing is cheaper than therapy

Rossie69

Das zekers pech hebben.
is een benauwd moment of nie dan.

Evert weet mischien wel iemand die dat kan repareren,was geloof ik iemand uit zwolle.


JurjenF

Met de hengel naar leverancier Rene Bomers gegaan en die zal voor het weekeinde de top weer in orde hebben (topoog verplaatsen).
::goodjob::Warme douche voor die man!
Fishing is cheaper than therapy