Oisterwijk e.o.

Started by René van Dam, July 05, 2012, 14:18:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

René van Dam

Beste vliegvisvrienden,
Weet iemand leuke visplekjes in en rond Oisterwijk waar ik kan gaan vliegvissen ?? Het moet te doen zijn met de fiets , daar ik ter plekke geen auto tot mijn beschikking heb.Ik heb een grote vispas. De forellenplassen ( Biestse oevers en die andere ) is nog wel te doen. 8)

dryfly

Ik zou eens kijken naar, de beerze, voortse stroom, reusel, kleine aa. Allemaal zeer leuk vliegviswater.
Ne pas pipi contre le vent

René van Dam

Jongens , bedankt alvast. Deze stroompjes weet ik te vinden en ook het wilhelminakanaal.

René van Dam

Vanmiddag ben ik thuisgekomen van mijn vakantie in Oisterwijk. In de afgelopen 3 weken enkele dagen gevist in de buurt en slechts 1 luizig voorntje gevangen van een 7 tot 8 cm. Deze heb ik gevangen in het kanaal nabij de abdij van la Trappe in Berkel- enschot. Op de camping heb ik ook gevist maar kon niet lekker zwieperen i.v.m.  kijkende mensen die om me heen kwamen staan dus daar 2x getracht en gestaakt. Volgend jaar weer .

René van Dam

Yep,
Daar kwam ik al achter tijdens het praten met de vaste stok vissers aldaar die er regelmatig zitten en er wonen.