Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

bartkoper85

Vandaag mn A&M 'pro series' vice binnen gehad. keurig apparaat voor een mooie prijs! tevreden mee!

MarcelN

Mooi ding voor weinig, relatief dan he.....
Gister de Griffin Montana Mongoose binnen gekregen van Muddler, ook mooi ::agree::

gijsie20

Quote from: Sieger on February 25, 2015, 14:30:36
Eindelijk klaar... mijn Kabuto 7 voet aftma 3 glashengel. Al een hele tijd in huis, maar ik vertrouwde mijn eigen bouwkunsten niet genoeg om er mee aan de slag te gaan.
Een clubgenoot van me heeft de handschoen opgepakt en hem voor me afgebouwd.... Ik ben er heel tevreden mee.... smile-emoticon
Blank: Kabuto Rods 7' 3#
Startoog: Bruin/rood agaat Joe Arguello
Overige ogen: recoil van REC
Draad: Gossamer silk 6B
Handvat: zelf gedraaid o.b.v. Powell
Spacer: zelf gedraaid van gestacked bamboe
Draad: Gosammer silk nr. 6b

Mooie hengel geworden Sieger!! Gaaf die Kabuto blanks!  8) De kleur is ook super!

Ik vind persoonlijk enkel de reelhouder iets minder, insert is gaaf, maar had het mooier geweest met de reelhouder helemaal uplocking in het handvat ipv een borging voor het handvat? Of is dat bewust gedaan?

Desalniettemin, gave hengel!

Sieger

Dank je... nee niet over nagedacht eigenlijk. Stoort mij overigens niet, maar was wel een optie geweest...


Sieger

merijn1982

Had nog een nieuwe hakenslijper nodig en kwam deze tegen bij de plaatstelijke hengelsportzaak:



erg handig want ik hang 'm aan me sleutelbos en die heb ik altijd bij me!
Tight lines!!

Scaramouche

oeh, die slijper wil ik ook! (ik raak ze altijd kwijt)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

goswit

1 Pot kraaljes  ,verrektes duur  ;D, 1,29 bij de Bazar in diverse kleurtjes in de goede maat.  geschat 150 stuks.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

FrancoisCKX

Een Leeda Volare waadpak, voor de Waal en Duitse beken.

vliegvisgek

3 nieuwe airflo lijnen en reel met extra spoels van airflo

WimS

Quote from: FrancoisCKX on March 15, 2015, 00:08:59
Een Leeda Volare waadpak, voor de Waal en Duitse beken.

Een waalpak dus.  ;D

Gert

Quote from: WimS on March 15, 2015, 11:19:21
Een waalpak dus.  ;D

Ja zoiets hadden we een paar jaar terug ook, stond op Marktplaats een Maaspak te koop.
Re: Gezien op Marktplaats.nl - ja, wat eigenlijk?

jo flyfishing

rio coldwater outbound wF6 s1 koopje @ -30%
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

FrancoisCKX


John

- CTS Quartz glas  blank 7,0' #3
- Strubble reel ringen dark nickel
- Pacbay snake eyes english bronze
- kurk ringen

Alles voor nieuw hengelbouw project 8)

RiverHunter

Mijn nieuwe waadschoenen




Mijn eerste Simms product
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

Twan


RiverHunter

Yes, was een moeilijke keus, wel of niet vibram met studs of vilt, is vilt geworden.
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

Twan

Ik heb ook de vilts genomen. Omdat ik al rubbere heb. Deze vond ik wat gladjes in sommige omstandigheden. En mijn mening is dat wanneer ik al rubber heb, dat ik dan beter een paar viltschoenen erbij kan hebbeN, zodat ik voor elke situatie schoenen heb.

MarcelN

 ::agree:: ik doe ook nooit 'oude schoenen' weg, ze worden allemaal zeiknat, maar de ene zit wat strakker dan de ander :P ::)

Twan

#1120
Ze waren ook niet oud, maar 1 jaartje  ;D

Net een nieuwe hengel gekocht, namelijk de Scott G2 884-4 voor zweden/noorwegen/duitsland en eventueel ooit een keer luxemburg ofzo.

FSCHAMP

Riverhunter,

daar ga je zeker plezier aan beleven. Ik heb de BOA G4 van Simms.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

jo flyfishing

Eindelijk de coss s1 #4 opgehaald die ik een tijdje geleden gekocht had en nog een extra spoel voor de loop g4 lw reel.

Bedankt voor de fijne babbel, Arjan
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Roel

Gisteren bij Edwin van Dyckers geweest om mijn TFO Finesse 3WT op te halen! We hadden deze week al veel contact gehad omtrent de bijbehorende zaken. Uiteindelijk is de lijn een Loop Evotec 85 geworden. Als reel had hij een mooie gebruikte Danielsson Nymph W voor me klaarliggen. Wat een mooi ding is dat zeg!

[/URL]

[/URL]

[/URL]

Verder een superavond gehad! Veel mooie verhalen gehoord en tips gekregen.
Als het goed is kan ik de set maandag uit gaan proberen. Ik kan niet wachten.

Gerrit59

Een mooie set Roel!
Veel plezier er mee!

Gerrit