Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

wouter veuger

Zelden (lees nooit ;D) iemand in zo korte tijd zo VERSLAAFD zien raken aan het vliegvissen en binden.

Naast mezelf dan :P


Mooi man!

Sieger



Sieger

bartkoper85

Had niet verwacht dat het me zo in het bezit zou nemen  ;D

Gerrit59

Zelfs zo erg dat je er op de vroege zaterdagochtend al mee bezig bent.............
Gaat wel goed komen....

Gerrit

merijn1982

Tight lines!!

GJ

Quote from: bartkoper85 on January 31, 2015, 06:34:59
Had niet verwacht dat het me zo in het bezit zou nemen  ;D
Bekend verhaal :) Ik maak(te) hetzelfde proces mee. Heb er zelfs van gedroomd :)

MarcelN

Hardy Zenith 9'#3 erbij, nu heb ik ze van 3-4-5 ::goodjob::

bartkoper85

Ik zat rond 6en al achter de vice [emoji5]️. Goed opgemerkt gerrit [emoji1]

FSCHAMP

Vandaag enkele mooie Saddles (Black en chartreuse) in Charlerloi gescoord voor een mooie prijs, verder nog wat mask koppen, MPJ heads, een potje Bug Off en extra glitter (holofusion in verschillende kleuren en zeer fijn copper en black tinsel) aangekocht zodat we weer enkele andere tubeflies kunnen maken. 
Verder heb ik van mijn nieuwe maat nog twee kleuren mink gekregen zodat ik de zagers voor het OVM.

Ook heb ik weer wat documentatie verzameld van oa trips naar Cuba, De Bahamas en Ierland voor groot wild en verden nog wat info over Tsjechiê en Frankrijk voor het vissen op forel en vlagzalm.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

Mooi reeltje op de kop getikt voor de lichte visserij, ik had al een Midge, maar deze is ook zeer welkom ::agree::
Mooie aanbieding, doe er je voordeel mee!  http://www.sportfish.co.uk/hardy-ultralite-click-check-fly-reel.html?nosto=nosto-page-parent-category

merijn1982

Linkje werkte niet. Maar heb 'm ff gegoogled. In welke kleur heb je 'm? Erg mooie reel hoor!! Al blijft de midge voor mij wel de mooiste reel ( en nee niet omdat ik 'm zelf heb:-) )
Tight lines!!

MarcelN

#1061
Linkje werkt prima, gooi die windhoos en fandroid rommel nou weg joh, niks mis met de Midge, is alleen erg gevoelig voor onderhoud als altijd 'slip' los zetten wat geen slip is natuurlijk. Is wel lekker licht die Midge, maar deze oogt lekkerder en heeft heerlijk kanten slipje voor mijn gevoel :P
Kleur??? Lees eens goed, is een two-tone!

Team

Quote from: merijn1982 on February 03, 2015, 21:23:10
Linkje werkte niet. Maar heb 'm ff gegoogled. In welke kleur heb je 'm? Erg mooie reel hoor!! Al blijft de midge voor mij wel de mooiste reel ( en nee niet omdat ik 'm zelf heb:-) )

Hij is er maar in een kleur  ene kant black andere kant zilver ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

MarcelN

Dat bedoel ik 8) vind hem wel mooi, is elders €50,- meer

merijn1982

Ohh haha dat kon ik zo niet zien. Als je googled zie je meerdere afbeeldingen dus vandaar me vraag
Tight lines!!

MarcelN

Maar werkt die link nu nog niet? Type 2000 is ineens uitverkocht haha, iemand van hier of de vele lurkers hier die de goede tips gebruiken?

merijn1982

Maar idd de midge is niet perfect. En heeft geen slip, maar een soort van blokkade wat het moet compenseren. Maar voor mij is hij het mooist. Smaken verschillen! En dat id maar goed ook anders vist iedereen met het zelfde:-)
Tight lines!!

Marco B

Vandaag 2e hands een Thomas & Thomas Big Horn gekocht. Ik had echt nog een hengeltje nodig  ::). 9 Voet voor een #7; heerlijke zachte hengel waar ik komend voorjaar en zomer in Denemarken en Noorwegen nog een hoop plezier aan ga beleven. Komende week eerst maar eens mee gaan snoeken. Ben benieuwd.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

MarcelN

#1068
Ik zag het, €85,- toch?  ::goodjob::

Sieger

Quote from: Marco B on February 05, 2015, 22:21:37
Vandaag 2e hands een Thomas & Thomas Big Horn gekocht. Ik had echt nog een hengeltje nodig  ::). 9 Voet voor een #7; heerlijke zachte hengel waar ik komend voorjaar en zomer in Denemarken en Noorwegen nog een hoop plezier aan ga beleven. Komende week eerst maar eens mee gaan snoeken. Ben benieuwd.

Ekster.....  ::) Had hem ook zien staan, maar kon me beheersen.....  ;D


Sieger

MarcelN

Pfff je kunt er maar met 1 tegelijk vissen toch, van 't weekend wel erg mooie hengels gezien bij iemand, die doet ze voor weinig weg, kwart van nieuwprijs en nieuw zijn ze nog, heb er een paar, maar ik vind het genoeg zo.

Marco B

Vond het een koopje Sieger en geloof het of niet: ik had nog geen 9 voeter voor een 7 lijn (okay, wel nog een paar andere)
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Sieger

 ;D Als ik goed mijn best doe, vind ik vast nog wel een 'gat' in mijn collectie, maar denk dat ik voorlopig wel voorzien ben...

(hoewel de verleiding soms wel groot is....  ::) )

Ga je zeker en vast veel lol van hebben....


Sieger

Timvanp

Week geleden een nieuwe hengelset gekocht bij Dyckers.
Loop Xact #8 en Loop Evotec G4 reel. Nieuw setje om aankomend voorjaar/zomer de karpers en zeebaarzen te pesten.  ;D

Overigens hele goede ervaringen met Edwin! Aardige man die je altijd voorziet in tips.
::new::

Plantje