Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sieger

Quote from: Arjan Maat on February 14, 2014, 21:56:17
Ben heel benieuwd hoe ze werpen Sieger, ik heb er 2 besteld een #3 en een #4 als demonstratie hengel. En ja . . . in juni gaan ze beide mee naar Slovenië. Maar eerst maar eens met de nieuwe Airflo DRI elite proberen  :)

Wie er mee wil komen werpen . . . . .Just let me know.

TL Arjan

De #5 werpt heerlijk en zeer precies Arjan... Super veel gevoel in de hengel en je voelt precies wat jij (of de lijn...) doet... De Echo Presentation lijn doet het uitstekend op deze hengel. Ook met weinig lijn uit het topoog al prima te werpen...

Heb nu een 2 en een 5, maar sluit niet uit dat de serie hier in Ugchelen compleet in huis komt.... Ook voor mij geldt... Als je eens wilt proberen... PB-tje en het is zo geregeld...  ;)

Samen hebben we de hele serie in huis, dus keuze genoeg....


Sieger

Heintje Davids

#551
Quote from: Sieger on February 15, 2014, 00:31:23
De #5 werpt heerlijk en zeer precies Arjan... Super veel gevoel in de hengel en je voelt precies wat jij (of de lijn...) doet... De Echo Presentation lijn doet het uitstekend op deze hengel. Ook met weinig lijn uit het topoog al prima te werpen...

Heb nu een 2 en een 5, maar sluit niet uit dat de serie hier in Ugchelen compleet in huis komt.... Ook voor mij geldt... Als je eens wilt proberen... PB-tje en het is zo geregeld...  ;)

Samen hebben we de hele serie in huis, dus keuze genoeg....

Ik wacht wel tot deze weer op Marktplaats verschijnen  ::slaugh::

Nee hoor Sieger, is maar plagerij; veel plezier ermee!

Gisteren mijn zoveelste paar handschoenen gekocht. Sunridge neopreen ditmaal. Kijken of deze wel bevallen  :-[ Kwam er thuis achter dat de rechter handschoen XL is en de linker medium. Verschil is overigens nauwelijks merkbaar en gelukkig heeft de winkel nog zo'n paar liggen  8)

Sieger



Sieger

Rena

Maui Jim HT sport zonnebril 8)
Na mijn eerste met donkere glazen heb ik nu een bril met High Transparancy glazen gekocht.
De "gewone" heb ik een tijdje getest en dit is de eerste die je na een tijdje niet meer voelt, licht, perfecte pasvorm en perfect zicht in het water geeft.
Dus nu ook een bril die goed functioneert in de schemering.

Ik kan Maui Jim van harte aanbevelen, en nee, ik heb geen aandelen :)

TL Peter

Nootjez

Een CTS Affinity X #4 10-voets blank
Rec ogen
strubble reelhouder
wikkeldraad

jaja, ik ga het er op wagen :)
Zou ook kunnen gaan dienen op de Rena !

Arno

Rena plaatjes want er zijn zoveel types
ik had ook een Maui Jim maar die is een paar weken geleden gesneuveld.
was er een zonder monteur en het linker neusding zat een scheur in het glas dus wel heel voorzichtig mee gedaan
en nu is de andere kant gescheurd dus toen had ik 2 delen en dat is niet handig
waar heb jij hem gekocht?

Gr Arno

FlueFisker

Quote from: Arno on February 18, 2014, 10:52:24
Rena plaatjes want er zijn zoveel types
ik had ook een Maui Jim maar die is een paar weken geleden gesneuveld.
was er een zonder monteur en het linker neusding zat een scheur in het glas dus wel heel voorzichtig mee gedaan.

Zou wel wat overdreven zijn om bij elke zonnebril een monteur mee te geven of niet dan?  ;D ;)
Quote from: merijn1982 on January 16, 2015, 11:08:17

Heb al een hoop ijsvogeltjes gepot afgelopen tijd. Erg mooi!!

Rena

Quote from: Arno on February 18, 2014, 10:52:24
Rena plaatjes want er zijn zoveel types
ik had ook een Maui Jim maar die is een paar weken geleden gesneuveld.
was er een zonder monteur en het linker neusding zat een scheur in het glas dus wel heel voorzichtig mee gedaan
en nu is de andere kant gescheurd dus toen had ik 2 delen en dat is niet handig
waar heb jij hem gekocht?

Gr Arno

Ik heb een MJ sports gekocht zoals je beschrijft, nu maar hopen dat ie heel blijft  ;)
De bril heb ik gekocht bij Ilori in Las Vegas, de vorige bij een brillen handel op Oslo lufthavn in de aanbieding.

TL Peter

Arno

dank je Peter
ik ga een kijken want ik vond het een super fijne bril.

gr Arno

Rena

Quote from: Arno on February 18, 2014, 19:46:31
dank je Peter
ik ga een kijken want ik vond het een super fijne bril.

gr Arno

De bril is licht en zit zo behaaglijk dat je vergeet dat je hem op hebt.
Ook polariseert de bril waanzinnig, je ziet meer dan met een "goedkope" bril.
De bril is zo licht door zijn constructie en daardoor kwetsbaarder.
Voorzichtig zijn is het devies  8)

TL Peter


Heintje Davids

Vandaag voor het eerst in het nieuwe winkeltje van Exclusive Flyfishing geweest om mijn gerepareerde Beulah hengeldeel op te halen. Ben weer helemaal "Bram"  ;) Daarnaast ook meteen een nieuwe SA mono Shooting Line meegenomen. Is wel iets duurder dan de Slick shooter van Rio of de shooting volglijn van Guideline, maar heb het idee dat deze beter is. Ga 'm komend voorjaar maar eens uitproberen bij het zeeforelletje pesten. Meteen ook nog een paar vingerloze en eigenlijk iets te dure Simms handschoenen besteld. Waren helaas net op maar worden over 2 dagen opgestuurd. Leuk winkeltje met allerlei spullen in diverse prijsklassen.

Rene V.

Met die handschoenen vis ik al een paar jaar en ben er zo tevreden over dat ik vorig jaar een extra paar bij kocht voorals ze zeiknat zijn.Ook andere gehad maar bevielen niet.Ik betaal liever iets meer dan goedkopere richting kast,la en vuilnisbak.

Groet Rene V.

gijsie20

Quote from: Nootjez on February 18, 2014, 07:17:41
Een CTS Affinity X #4 10-voets blank
Rec ogen
strubble reelhouder
wikkeldraad

jaja, ik ga het er op wagen :)
Zou ook kunnen gaan dienen op de Rena !

Nice ben benieuwd man!

Ik zal mijn hengelbouw topic ook dit weekend weer even aanvullen  ;D

Nootjez

Ben ook benieuwd, heb er totaal geen ervaring mee.
maar ben wel al supertevreden over de kleurkeuze, kan niet anders dan mooi worden!

We zijn met 8 Belgen van dezelfde club, en er komen 2 Nederlanders om ons te begeleiden  ::)

weerwolf

Ok daar doe je dus aan mee nootjez, Dan gaan Bert en Rob, op dit forum werelberoemd, jullie begeleiden. Robs kwaliteiten ken ik niet kwa hengelbouw niet maar die van Bert zijn dik in orde. Als het goed is staat er op dit forum nog een verslag van de bouw van een hengel van Bert


Ach en CTS is helemaal nix mis mee, het zijn zelfs de "sage killers" ik hoef nix anders meer. Niet goedkoop maar hele fijne hengels. AlfaRodbuilding is dan jullie leverancier......ook een nederlander hahahaha
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

maurice

ook die van Rob zijn dik okè.

heb een van de zwarte gulden hengels mogen proberen is echt een fijne stok
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Nootjez

Ik heb er ook mee geworpen, idd schitterende stok!

Troutbuster

Zojuist mijn Snowbee Diamond2 opgehaald

10 ft. #7

OVM, Zeeforel, Zeebaars, Bleek, Kool..........

Mijn 2e 10ft #7 sowieso voor de wedstrijden

Lekker stokkie!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Ik heb nu dus officieel 'gewonnen' Heintje! Hoppa, niks voor gedaan...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Heintje Davids

Blijft lullig Bram dat die Scott nog steeds niet gerepareerd is.
Ik neem aan dat je hun customer service allang hebt benaderd. Wat mij wel opviel was dat een vriendelijk maar negatief berichtje op een Amerikaanse website wel hielp. Ik heb op een Amerikaans forum bij een vraag over Beulah iets geroepen dat ik het fantastische hengels vond maar dat ik er nooit meer eentje zou aanschaffen omdat het repareren van zo'n merk vanuit Europa blijkbaar zo'n toer was dat ik al 10 maanden zat te wachten, ondanks het aanschrijven van de customer service. En binnen 1 dag had ik een berichtje van een van de medewerkers van Beulah dat dit inderdaad te gek was en hoe ze me konden helpen. Openbaar klagen werkt dus blijkbaar waar de 'officiële' weg faalt. Misschien het overwegen waard want de meeste 'grote' merken daar, sponsoren diverse vliegvisfora en lezen over het algemeen mee!

Arno

heb jij hem via Deventer verstuurd Bram??

Gr Arno

HappyFisherman

Jep. Vanmiddag nog maar weer eens aan de telefoon gehad en daar werd ik niet vrolijker van...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Quote from: HappyFisherman on February 21, 2014, 22:28:40
Jep. Vanmiddag nog maar weer eens aan de telefoon gehad en daar werd ik niet vrolijker van...

Binnenkort "Verbouwingsopruiming" daar....  ::wtf::


Sieger

merijn1982

Nieuwe loop booster intermediate lijn voor mijn #9 en bij flyandspin wat klein materiaal gehaald. Waaronder shaggydub. Erg leuk spul!!
Tight lines!!

maurice

Soms heb je van die dagen,

Bram, je mag me wel een keer ophalen gaan we samen je Scott ophalen :-X
::bbq:: ::proost:: ::proost::