Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Team

#300
Snowbee Diamond 10 ft  #3     ja ja  we gaan het proberen   
NUNC  AUT  NUNQUAM

Gert

Quote from: Sjef on July 04, 2013, 19:17:42
Vet! Ben altijd al een fan geweest van de Guzzi V7 Sport, wilde er één kopen, maar mocht niet van pa, "begin nou eerst maar eens met een auto". En dat voor iemand die HD, BSA en Norton gereden heeft.
Het Guzzi museum in Italië is een absolute aanrader voor de Guzzi diehards (en in de meren is aan de ondiepe kanten uitstekend te vliegvissen).

Ik ben jaloers,
Sjef

Bij mij begint het ook al aardig een Guzzi museum te worden :D
Heb er nu 6, met o.a. een V7 Sport. Dus nu ben je helemaal jaloers denk ik ;D

Hilco

Kom dan Snoekie  8)



Garcia Mitchell 710 automatic fly reel

Garcia Conolon fiberglass Fly rod #8











Gerrit72



Hilco, mooi man! Weer lekker classic. Was bijna mijn hengel geweest  ;D
(Van Henk gekocht neem ik aan  ::))
Ben benieuwd hoe hij jou bevalt, goede vangsten ermee!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Hilco

Klopt, van Henk.

Heb er even mee geworpen en voelde wel lekker ,(voor zover een #8 lekker kan gooien)

Ik was wel aangenaam verrast door het gemak van die auto-rail !!

BV


Joost S.

Hij is mooi Hilco, bijna net zo klassiek als jezelf, haha, ;-).

Nu nog een leuke pike zoeken en laat dan eens horen of je wat nostalgie door je reel heen voelt.

Mooi spul.

weerwolf

Mooi reeltje. zo'n een heb ik ooit overgenomen van gert. Die komt nog onder een glas #6 die door ad zwier is gebouwd. De ogen zijn kapot en ad gaat deze weer opnieuw opbouwen. kan het zelf ook wel maar vindt het leuk dat de originele bouwer het doet.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

@nermos

Nieuwe Scott A4  8ft voor een 4 lijn, met een flextec reeltje + bijpassend echo lijn en een dynaking trekker vise.
Dan nog 2dehands een simms guide vliegvisjas kunnen scoren in nieuwstaat.

Nu zal het terug ff sparen worden :p

vliegvisserdorian

Dit is mijn laatste vliegvisaankoop, (naja, een deel gekregen voor m'n verjaardag en een deel zelf gekocht).



Nu hoef ik niet meer het pakkie van m'n maat te lenen :D. Hij is nu nog wat aan de grote kant maar het is ook zonde als ik er over een half jaar weer uit ben gegroeid.

Rick


Jaspero

Snowbee classic 3/4 tweedelig hengeltje.
Handje vol streamer/clouser/poppers om de blackbass mee te verleiden.

Gert

Quote from: weerwolf on July 05, 2013, 23:22:44
Mooi reeltje. zo'n een heb ik ooit overgenomen van gert. Die komt nog onder een glas #6 die door ad zwier is gebouwd. De ogen zijn kapot en ad gaat deze weer opnieuw opbouwen. kan het zelf ook wel maar vindt het leuk dat de originele bouwer het doet.

Ha, ben blij dat je 'm nog gaat gebruiken, en dat ie niet ACHTER glas komt  ::goodjob::

weerwolf

Nee gert, hij gaat op die hengel wel tot zijn recht komen. ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

JB

M'n laatste aankoop, een polaroid zonnebril met een leesgedeelte. Hoef ik eindelijk geen bril meer te wisselen voor het aanzetten van een andere vlieg  8)
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

eddy

een TFFR #3 + bijpassende reel van AM, fijne hengel die de eerste tests al goed heeft doorstaan.

oebele

een vliegvisvest moest wel een redelijke uitvoering zijn anders paste mijn horeca spoiler niet  ;)  ::blabla::
van de week ook nog maar ff nieuwe zonnebril aanschaffen, maar dat weet ze nog niet  ::hulp::

:-X :-X :-X :-X :-X

goswit

Laarzen ( kuit ) , de oude van vredestein, 35 jaar oud ,gaven de geest. Als alles goed gaat over 3 weken nieuw waadpak kopen in Luxemburg , dan alle tijd om te vissen.  ;D( sluiten vrijwillig verplicht de tent)  :o
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

HappyFisherman

Een petje voor 3,19 euries, waar ik de cap uitgeknipt heb. Ideale zonneklep voor weinig! Heeft me heel wat kijkplezier opgeleverd afgelopen week met dat (te) mooie weer ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

R.S.N Flyfisher

De BB van Wilco! Kan ik ook eindelijk dobberen op bv Kool of Baggel  8)

oebele

#320
leuke zonnebril gekocht, mijn oog viel ook op een schepnet wat ik nog niet had voor vliegvissen en  kon hem ook niet laten hangen voor die € 20.-
dus nu w8 tot mij hoofdsponsor thuis komt  :-[ :P


[attachment deleted by admin]

Gert

Quote from: JB on July 27, 2013, 09:46:10
M'n laatste aankoop, een polaroid zonnebril met een leesgedeelte. Hoef ik eindelijk geen bril meer te wisselen voor het aanzetten van een andere vlieg  8)

JB, waar heb je die gevonden? Lijkt me ook wel wat.
Ik heb gisteren wel Polaroid leeszonnebrillen in verschillende sterktes in m'n handen en op m'n neus gehad, maar dat is dan puur het merk - ze zijn helaas niet polarizerend.

Groet,
Gert

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

jelle

na het vergeten mee te nemen van mijn net heb ik een vliegviesnet gehaald in middelvart voor 175 kronen.
Het net is zo groot dat er vandaag een graskarper van 88 cm zo in kon zwemmen.
foto`s en een klein verslagje volgt morgen
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Gert

Quote from: JB on August 04, 2013, 12:34:19
Gert,

http://www.mijnleesbril.nl   8)

Thx!
Hoop 'm in een winkel tegen te komen, want wil het eerst wel uitproberen voor dat geld. Moet ook onder m'n helm passen namelijk  8)