winde 27/2012

Started by forel, March 27, 2012, 16:03:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

forel

Vandaag ff weer heen geweest voor de winde.
ondanks dat de winde er niet veel was heb ik er toch twee weten te vangen .


Troutbuster

Wow!! die onderste is gaaf getekend!!

Mooi!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Egon

Mooie vissen.

Groet Egon

Inderk

Geweldig!
Helaas ben ik nog steeds ziek thuis....... Anders was ik ook gegaan!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Plantje

Netjes! Netjes!

Wat een verschil in kleur en tekening voor twee vissen van dezelfde soort uit hetzelfde water!

vliegvisgek

mooie vissen maar met wat voor vliegen vang je ze het meest (zag vandaag iemand aan de ijssel (27-03) met streamertjes zwart en wit en die ving best leuk vandaar de vraag)

forel

Quote from: vliegvisgek on March 27, 2012, 17:11:57
mooie vissen maar met wat voor vliegen vang je ze het meest (zag vandaag iemand aan de ijssel (27-03) met streamertjes zwart en wit en die ving best leuk vandaar de vraag)

ik heb ze op deze gevangen haak maat 10,




vliegvisgek

oke de man die uit deventer kwam ving wat voorn en 1 roofblijtje waar ik bij was op zwart streamertje maat 12 schat ik zo en ook op wit had hij succes ik zag 3 vissen binnen 10 min :)

willyzuid

Zondag morgen zijn we ook nog even aan de ijssel geweest,net boven wijhe.(de uiterwaarden).
Geen winde gezien,zelfs geen tikkie gehad.
We kregen zowaar controle van een boa,en die gaf ons de tip,om aan de luwe zijde tussen de kribben te vissen.
Aan de binnenbocht zeg maar.
Heb ik nooit geweten,dacht dat ik juist op de buitenbocht moest zitten,maar verkeerd gedacht dus.
Met de paasdagen nog maar eens een poging wagen.

vliegvisgek

dit was bij terwolde bij de kribben zie de beste man er wel vaker vandaar dat ik in de pauze effe ben gaan kijken vist dus tussen terwolde en deventer

ben

@Jeroen; Mooi man, je hebt dus weer werk!!!!

maurice

mooie vissen Ron.
raar dat we ze hier nog niet zien
::bbq:: ::proost:: ::proost::

peter

dat snap ik nog wel HiHi
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

mooie winde, en idd apart die die ene zo mooi van kleur is en de andere wat flets.