Welkom Guppypower

Started by Vliegvissers.nl Team, May 30, 2015, 20:23:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Guppypower welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Guppypower

Hallo medevliegvissers    ::new::,

Mijn naam is Jeroen en ik woon in het oosten van het land. Zo ongeveer waar de rijn Nederland binnenkomt. Nu ongeveer 25 jaar geleden zag ik op een beurs voor het eerst iemand met een vliegenhengel wapperen. Dit leek me wel wat, besloot een cursus in de Kyll te gaan doen, ving daar mijn eerste forel op de vliegenhengel en de rest is geschiedenis. Vis hier in de buurt regelmatig in het binnenwater op voorn en snoek en probeer twee keer per jaar een korte vistrip te maken naar Duitsland. Ben o.a. naar de Lenne, Wenne, Ruhr en de Kyll geweest. Mijn eerste vakantie van het jaar zit er al weer op. Een weekje ergeren aan de Loisach in Zuid Duitsland. De hele week een niet bevisbare rivier, stortregen, en hagelstenen ongeveer zo groot als hamburgers :). In september staat er een weekje Schwarza en Saale op het programma. Ben met mijn 167 cm niet een van de grootste dus kom je een visser tegen met een veel te grote waadbroek (kindermaatje speciaal besteld) en een vest dat bijna op mijn enkels hangt dan heb je me gevonden.

Jan Damman

 ::welkom:: hier op het forum Jeroen.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gerrit59

Welkom op dit forum Jeroen

Gerrit

Raymond

::wtf::

FSCHAMP

 ::welkom:: Jeroen en nog veel plezier hier op het forum. 

Je bent niet de enige, die slechts 167 cm groot is.

Ik ben ook maar 168 cm groot en vis al 34 jaar met de vlieg en dit heeft me niet belet om veel en grote vis te vangen met de vlieg.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>