nieuw

Started by flashtail, September 07, 2014, 10:29:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flashtail

Al langere tijd keek ik op deze mooie site. ik zal mij even voorstellen. Misschien dat sommige mensen mij al kennen. Mijn naam is John van Gameren,45 jaar oud,getrouwd en heb 3 kids. ik woon in Schiedam onder de rook van Rotterdam. ik ben eind jaren negentig gaan vliegvissen. Vooral omdat ik in de gesloten tijd voor roofvissen niet stil wilde zitten. Na een moeizame start( het werpen he) ging ik mijn eerste visjes vangen. En werd een nieuwe verslaving werkelijkheid. Vliegbinden deed ik al een beetje want ik mag ook graag ultra licht vissen met mini spinners met daarop jaja een vliegje of een streamertje gebonden. In een opwelling begin van het jaar mee gedaan aan de bindwedstrijd van de VNV en ik hoorde vorige week dat ik tweede geworden was in de categorie streamers. Mijn nickname heb ik gekozen na aanleiding van de streamer genaamd Flashtail Whistler. Na het zien van Barry Reynolds dvd in pursuit off the waterwolf ben ik deze streamer gaan binden en gebruiken. ik ving er mijn grootste snoek aan welke ik met de vliegenhengel ving een mooie dame van 1 meter 2. Wat vliegvissen betreft vind ik alle vormen van voorn tot ...noem het maar ontzettend leuk evenals het maken van allerhanden vliegjes en streamertjes. Ik hoop dat ik veel van jullie mag leren en dat ik ook een steentje kan en mag bijdragen. MVG John

BV

Welkom hier!
En veel kromme hengels gewenst

weerwolf

Welkom John, ben je ook de john die van die mooie spinners maakt ala schreiner?

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Hoi John welkom hier op het forum. Veel lees en post plezier...


Sieger

flashtail

Hallo Weerwolf inderdaad ben ik de john van die spinnertjes ;).

weerwolf

Dat is ook een mooie dicipline binnen de hengelsport. Ik vis ook regelmatig met de ultralichte spinstok. Rossie is geloof ik nog op zoek naar je spinners. Heb je daar een site oid van?

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Patrick(WF)

Welkom hier, en veel plezier.  Ik ben ook wel benieuwd naar die spinnertjes  ;D
Groet Patrick

eendagsvlieg

Welkom op het forum. Wie weet kunnen we van jou nog wat leren. Tweedes op de VNV bindwedstrijd

Groet,

Eendagsvlieg

Gerrit72


John   ::welkom::

Heb je foto's van jouw flashtail whisperer? Ben benieuwd. Een tijdje terug kwam ik onderstaand patroontje tegen en heb het eerste probeersel gepost Flashtail Whistler streamer (althans mijn variant hiervan).
Inmiddels prop ik veel meer 'flash' in de staart, ik ben gek op dit type streamers voor de snoek!


The only difference between men and boys is the price of their toys.

flashtail

Hallo Gerrit de flashtails werken echt super samen met mijn marabou streamers mijn favourite streamers. Maar ook alles met een zonker werkt altijd super goed. Wat spinners kan je altijd even contacten met mij geen probleem. MVG John.

FSCHAMP

Flashtail welkom op het forum.

::welkom::
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>