Even voorstellen

Started by BJ, May 04, 2014, 13:43:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BJ

Hallo allen,

Sinds jaar en dag vis ik graag echter door werkzaamheden en een opgroeiende zoon is het vissen een beetje in het slop geraakt.
Nu mijn zoon wat ouders is kan ik mij wat meer richten op mijn hobby's.

Ik vis normaal gesproken met de vaste stok en zo nu en dan met de werphengel.

Ik ga graag op vakantie naar onder andere Scandinaviƫ en daar zie ik ze dan weer staan. De mannen en vrouwen met de vliegvisstok.

Vroeger heb ik ooit eens een poging gedaan om mij deze tak van sport onder de knie te krijgen. Dit is er echter niet van gekomen. Ik denk dat ik op die leeftijd andere interesses had. ;)

Ik woon in Assen op loopafstand  (lees max. 500 meter) van de Noord Nederlandse Vliegvis Vereniging te Assen
Nu het weer weer aangenamer word zie ik dat er weer volop wordt gevist.

Dit is het jaar dat ook ik de vliegvishengel ter hand neem en de vis ga belagen.

Zoals gezegd woon ik in Assen, ben 42, samenwonend en een vader van een 9 jarige zoon.
Ik heb genoeg hobby's echter er zitten voor mij te weinig uren in een dag om deze te beoefenen.

groet

BJ

Beertje

#1
Van harte welkom BJ op dit leuke forum.  ::goodjob:: Misschien zien we elkaar bij een watertje in Drenthe (Oranjekanaal)??
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gerrit72


BJ,  ::welkom::

Wij gaan elkaar zeker tegenkomen en Oranjekanaal is idd een goede optie Beertje  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

BJ

Bedankt voor het warme welkom.  Deze week wil ik zeker nog ergens gaan vissen. Helaas gooien drie late diensten eerst roet in het eten.
Vanaf vrijdag lang weekend en dan moet het toch gaan lukken.

Tot ziens aan de waterkant

BJ

Arie de Vries

Hoi BJ, welkom hier en veel plezier op ons forum
Groet, Arie

eendagsvlieg

Welkom BJ,

Welkom BJ, leuk dat je weer gaat vliegvissen. Drenthe heeft mooie watertjes!

Groet,

Eendagsvlieg (ook uit Assen)

FSCHAMP

 ::agree:: Welkom BJ
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Frank_Assen

Heey BJ,


Ook ik ben beginner (vorig jaar begonnen) en het is prachtig!

Probeer eens de vijvers in de wijken, daar zijn mooie (dikke) voorns te vangen.
En natuurlijk de Norgervaart/Kolonievaart!
Voor de mooie natuur kun je ook naar het Anreperdiep/Deurzerdiep, al heb ik daar zelf nog nooit iets gevangen...


Misschien is het een leuk idee om eens met vliegvissers uit omgeving Assen een dagje uit vissen te gaan...


Groeten,

Frank_Assen
uit Pittelo

BJ

Hallo Frank,

Ja ik ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen.
Vanavond ga ik in ieder geval een vijvertje in de buurt van Kloostreveen pakken.

Vroeger veel gevist met de vast stok in Pittelo nabij de rosten.

groeten

BJ