Welkom Bofroe Losso

Started by Vliegvissers.nl Team, September 27, 2012, 20:47:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Bofroe Losso welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Bofroe Losso

#1
Bedankt voor het welkom! Na lang twijfelen / wikken en wegen, uiteindelijk besloten om de vliegvisserij te gaan beoefenen. Blij dat ik uiteindelijk de beslissing heb genomen. Een lang gekoesterde wens is hiermee in vervulling gegaan. Ik heb lang getwijfeld: "moeilijk het vliegvissen, etc etc." Ben dus een absolute leek en hoop hier op het forum veel te leren. Ik zal dus voornamelijk eerst veel gaan lezen, leren, en weinig posten. Als ik nog een vraag heb hoop ik dat ik daar nog een topic over mag openen. (na de zoekfunctie te hebben geraadpleegd).
Mijn grootste wens is het vangen van een snoek op de streamer. Daar ga ik ook op inzetten en daar stem ik mijn materiaal op af.

A{b}r{a}xa{s}

Welkom op Vliegvissers.nl, veel plezier hier toegewenst.
wat vragen betreft..die zijn er om te stellen. :)

Gerrit72


;D  Bofroe Losso  ;D WELKOM!

Zo moeilijk is vliegvissen niet, al kun je je hele leven er in door perfectioneren (maar nodig is het niet :))
Een snoek op de vlieghengel is bv echt niet moeilijk (de juiste tijd breekt net aan).
Op het forum is veel te leren, maar het mooist is een keer aanhaken bij een ervaren vliegvisser.



Veel is niet nodig, wat kerstslinger en veren en een prutslootje is genoeg, Nederland is een geweldig snoekland ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

forel