Wie ben ik?

Started by Cornico, March 29, 2012, 13:30:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Useless

Hey Marten,

Leuk dat je de weg hier naar toe ook hebt gevonden. En de kennis van Scandinavie is is ook meteen met een aantal procenten gestegen  :).
Wist niet dat je ook van volleybal hield. Hebben we naast vliegvissen nog iets gemeen.
Had ik het trouwens goed begrepen dat jij over twee weken ook zeeforelletjes gaat pesten in Denemarken. Zoja, dan treffen we elkaar wellicht nog!

Sieger

 :) Hier nog een ex-volleyballer.... Speler (op redelijk niveau), trainer, bestuurslid van alles gedaan en gezien... Na de grote veranderingen in de spelregels ben ik afgehaakt...  :-\

Alleen bij heel bijzondere dingen ga ik nog eens kijken, maar zeker het mannen-powerplay-spel vind ik niet zo heel leuk meer... Dan liever vliegvissen... ;D


Sieger

Cornico



Quote from: Cornico on March 30, 2012, 15:50:05
Ari 't Hart, Geert Trompetter, Cornico  ;) om er een paar te noemen.

Aanvulling: Ari 't Hart, Geert Trompetter, Cornico, Johannes, Gert,  Useless, Sieger  enz. ::proost::

Quote from: Useless on March 30, 2012, 19:04:11
Had ik het trouwens goed begrepen dat jij over twee weken ook zeeforelletjes gaat pesten in Denemarken. Zoja, dan treffen we elkaar wellicht nog!

'k Ben bang dat jullie de zaak leeggetrokken hebben met al die maden wanneer ik kom Marco!
Waarschijnlijk kan ik alleen controleren wat jullie nog hebben teruggezet als ik er ben, maar dan kan ik me in ieder geval richten op de gepen.
MMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmm  . . . . . . . . heerlijk uit het rooktonnetje.  ::top::

Cornico

Quote from: johannes on March 30, 2012, 15:34:33
.............mooie filmpjes van m'n heerlijke omgeving  ;D


Ja, jammer genoeg niet jouw directe omgeving Johannes, anders zou ik wel zin hebben eens langs te komen.
In het kader van een beetje kennismaken met deze en gene hebt ik het topic van jouw kleine bergforelletjes gelezen.
Allemaal heel herkenbaar.
Ik ken zelfs visrechteigenaren die maar wat graag buitenlandse vissers in hun meertjes en stroompjes laten vissen op voorwaarde dat geen enkel forelletje wordt teruggezet.
Die kleine forelletjes zijn dikwijls al stokoud, hebben prachtig rood vlees en smaken idd. prima.
Dat ze zich voortplanten in vrij zuur water kunnen ze zelf ook niets aan doen, maar feit is dat het allemaal voedselarm water is waar heel veel visjes hun vreten moeten vinden.
Geen wateren dus voor vissers die alleen maar uit zijn op trofeeën waarmee ze zichzelf kunnen profileren. ::zucht::


johannes

QuoteGeen wateren dus voor vissers die alleen maar uit zijn op trofeeën waarmee ze zichzelf kunnen profileren.


heerlijk  ;D

de omgeving hier is zeer uniek vanwege zijn ruigheid en "trappebergen" en als het merendeel van de grondeigenaren geen toeristische gedachtegang heeft.
zal het hier ook wel rustig blijven  ;D

Cornico

Quote from: Cornico on March 29, 2012, 13:30:03
Sinds einde zeventiger jaren vis ik met de vlieg, maar niet uitsluitend.
De laatste 20 jaar hoofdzakelijk in Scandinavië en daar ben ik zo verwend geworden door het landschap, de natuur en de vissen, dat ik bij mijn voor- en/of najaarsuitstapjes met de caravan naar Duitsland of Luxemburg helemaal geen visspullen meeneem.
Wel goeie wijn- en bierglazen ;D

Klinkt wel een beetje blasé, maar het klopt wel.
Kijk maar, ook leuk ...........toch?

http://vimeo.com/42303267

HappyFisherman

Prachtig stuk Marten!
Vliegvissen is bevlogen vissen...