Welkom Peter G

Started by Vliegvissers.nl Team, August 10, 2011, 17:00:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Peter G welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Zeenimf

 ::welkom::Peter G op het Forum van" Vliegvisser.nl".

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

forel


A{b}r{a}xa{s}

welkom op Vliegvissers.nl Peter,
veel plezier hier toegewenst ! :)

Peter G

Hallo mede vliegvissers en wat een warm welkom hier op het forum.

Mijn naam is Peter en ben 43 jaar oud/jong en woonachtig in Dordrecht, ik ben weer opnieuw begonnen met vliegvissen nadat ik 10 jaar geleden gestopt ben met deze prachtige manier van vissen, heb het toen een jaar of 5 gedaan. Had mijn spullen gelukkig netjes op zolder opgeslagen,heb wel wat nieuwe lijnen en leaders aangeschaft en nieuwe vliege gebonden,ik moest toch weer even in de boeken gluren en op het internet hoe het een en ander gebonden moest worden.

Waarom ik het vliegvis virus weer te pakken heb komt door een goede kennis van mij, die had me uitgenodigd om een dagje op een forellen put te gaan vissen,mijn vliegvis spullen van zolder meegenomen en zwiepe bij de put beetje onwennig in het begin,maar ik dacht dat ik 10 jaar terug de tijd inging toen de eerste forel mijn fluornimf pakte, geweldig wat een gevoel,[wel verspeeld maar het gevoel was er weer]. 

Heb nog wel het een en ander te vragen,over de technieken/materialen die zijn wel behoorlijk verandert en verfijnt in de 10 jaar,maar heb ook al veel info hier op het forum gevonden.

Mvg Peter.