Gouden Streamer 10e jaar! seizoen 2019/2020

Started by Herman, September 09, 2019, 18:14:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jo flyfishing

Dat wil (helaas) niet zeggen dat zij er volgend jaar ook nog woont.
Heb mij dit jaar nog kunnen bedwingen om daar nog eens te gaan kijken. (moest jij daar niet gevist hebben, had ik er 15 minuten later gepasseerd, wat niet wil zeggen dat ik ze ook zou gevangen hebben.)
Dit jaar hebben de 80+ers me volledig genegeerd.

Quote from: vdKaa on March 09, 2020, 12:07:41
Volgend seizoen toch maar eens een poging wagen. Ik weet toevallig een meter plus snoek te wonen dus dat helpt. De deelnemers aan de Forel en Snoek wedstrijd bij de Ruigenhoek hebben zijn adres echter ook dus hij zal aan het eind van komend seizoen wel pijn in zijn platwaffel  hebben 🙄🙄

Overigens was je met deze snoek dit jaar niet verder dan een vierde plek gekomen 😳😳😖
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

MichelG

Ik heb inmiddels ook de toegift van de sponsor Muddler.nl mogen ontvangen, een mooie variatie aan bucktail, thanks! Ik hoop er succesvolle streamers mee te binden om volgend jaar weer aan deze "competitie" mee te kunnen doen :D

Herman nogmaals bedankt voor het organiseren!

markpiet

Ongelooflijk. Wat een bakken van snoeken zijn er dit jaar ingezonden. En gewoon allemaal kantvissen. Goed gedaan allemaal.
Herman bedankt weer voor de organisatie.  ::goodjob::
groeten van Mark
><((((0>

Get!em

Quote from: sjoerd on March 03, 2020, 13:44:51
[attachment id=1 msg=181031]



Nu dan nog maar even de plaatjes van de 2 snoeken,  1.10 en 1.16 mtr, 😁😁😁

Mooie rivierkneiters!  Zal een mooi potje touwtrekken zijn geweest.

Om het verhaal compleet te hebben: wat was je materiaal en aas?

MichelG

Om mijn verhaal compleet te maken, de vis die mij de tweede plek opleverde ving ik in een aftakking van de amstel.
Ik gebruikte een #7/8 met drijvende lijn en 2-2.5 meter 30/100 nylon. Mijn streamer was een simpele zelfgebonden chaosversie van een 22cm grijze dragontail met wat witte en rode flash.
Ik hoop dat het lukt om foto's hierbij toe te voegen. Ik heb helaas alleen een 'after' foto van de streamer, en de enorme kop toont wel dat een streamer niet snel te groot is!

sjoerd

#30
Quote from: Get!em on March 30, 2020, 15:40:35
Mooie rivierkneiters!  Zal een mooi potje touwtrekken zijn geweest.

Om het verhaal compleet te hebben: wat was je materiaal en aas?

Mijn snoeken van 110 en 116 cm ving ik aan bijgaande streamer. Hengel 9 ft 8/9 klasse met snelzinkende lijn. Beide vissen zijn  op dezelfde plek gevangen maar met tussentijd van 2 weken.

[attachment id=1 msg=181191]