Belly boat rugsteun en andere meuk.

Started by Mike, August 23, 2016, 11:13:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Ik ben de rugsteun kwijt van een van mijn Guide Line Drifter's.
De service van het bedrijf is belabberd en ze kunnen mij geen rugsteun leveren.
Ik hoop dat er hier misschien iemand is die een afgedankte Guide Line heeft die toch weg kan, waarvan ik de rugsteun over kan nemen.

Tijdens mijn zoektocht naar de rugsteun kwam ik in mn garage het een en ander aan beschadigde of incomplete spullen tegen waar iemand anders misschien nog wat aan heeft...

Ik heb een Rozemijer Pike Fly waar het topje van is afgebroken. (Gratis af te halen)

Ook nog een 2 delige Reddington Redfly #5 waarvan een van de ogen aan een kant is los gekomen, verder in zeer goede staat (gratis af te halen)

En een belly boat, Sparton Cruiser, waarvan een blatter lek is (gratis af te halen)

Een oude intensief gebruikte Sage 1850 reel waarvan de slip niet meer werkt (gratis af te halen)

Mocht je toevallig wat hebben aan een van deze items kan je het gratis afhalen. (Ik ga het niet verzenden)
Ik hoop er iemand een lol mee te doen die het zelf kan gebruiken en zit dus niet te wachten op iemand die alles wel ff meeneemt om het vervolgens op mp te verkopen.
Vooral de Redfly (evt met 1850 reel) is denk ik een mooie kans voor een beginnend vliegvissertje. Met een drupje epoxy oid kan het oogje denk ik zo gemaakt worden en is de hengel weer als nieuw.

Als je interesse hebt in een van deze items, laat ff een berichtje achter.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

dartmayor

Ik heb wel interesse in de 2 delige Reddington Redfly.

Niet voor mij zelf maar voor iemand die met vliegvissen wil beginnen.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

p.forel

Mike. Stukje alu buis werkt prima bij de gl bb

Mike

#3
Hoi Dartymor,

Prima, laat maar weten wanneer je de hengel wilt op komen halen.
Ik wil er wel een kleine voorwaarde aan geven.
Het zou leuk zijn als de betreffende, beginnende, vliegvisser één keer een bericht plaatst met zijn eerste ervaring met de hengel.

P.forel,  bedankt voor de tip. Ik ben helaas ook dat omhulsel, wat om de buis moet kwijt, dus ik heb echt het orginele onderdeel nodig.
De Guideline Line Drifter is op t moment volgens mij de meest gebruikte B. Boat, dus ik hoop echt een beetje op iemand die er toevallig een weg wil doen omdat ie op is.
Maar toch bedankt!
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

merijn1982

Probeer het ook even op facebook. Op de bellyboot pagina. En maak een profiek aan op het roofvisforum. Daar zitten ook wel wat bb vissers en volgens mij veel guideline gebruikers
Tight lines!!

dartmayor

PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

sjoerd

Een beetje inventief en handig zijn dan maak je toch heel simpel aan een stok/alubuis etc de twee spanbandjes waarmee je de rugleuning kunt verstellen. Heb net even gekeken naar mijn Guideline drifter. Dat moet toch een simpel klusje zijn(mocht je geen origineel exemplaar kunnen bemachtigen.)
succes