Eindelijk naar buiten... de Ronde Bleek...!

Started by Sieger, January 08, 2011, 21:38:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Het was nu na een aantal lange weken door ijs en sneeuw niet te hebben gevist hoog tijd om er weer uit te gaan. Ik begon zo langzamerhand alweer spookbeelden te krijgen van de vorige winter..

Gelukkig hadden Jurgen (Dryfly), Mike (Hooked on the Fly) en Martin (Tinus) hetzelfde idee en we besloten om vandaag (8 januari) naar de Ronde Bleek te gaan.

Op mijn blog heb ik het hele verhaal staan.... om het verhaal te lezen klik dan op http://tight-loops.nl/?p=463

Ik plak hier alvast de fotootjes om een stukje van de dag te laten zien...

De hele dag was het water voor het grootste deel nog hard... Helaas maar een klein stukje om te vissen:



Jurgen wist vandaag 2 mooie vissen te landen.... Waaah wat een grote vis zit hier....


Jurgen aan het werk.... :D

En de vis geland.. Lekker kleurtje en Beste Bak


Wist er zelf vandaag wel drie te haken, maar helaas niet aan de kant te krijgen... Wel hard werken met die beesten... Ze trekken mijn 10 voet 8 hengel met gemak krom....



Ik ben normaal niet zo'n vijvervisser , maar dit is opzich toch wel een bijzondere ervaring... Erg groot water en heel grote vis. Ga zeker nog een keer terug als het water beter is... :D

De rest kun je lezen op mijn blog...http://tight-loops.nl/?p=463




Sieger

dryfly

Was erg gezellig vandaag, nog maar weer eens proberen wanneer er wat minder water hard is.
Ne pas pipi contre le vent

vliegvisgek

mooi sieger echt heeeeeeeeeeeeeeeel mooi maart of april (beterweer)een heledag die kant op met de boys was het maar zo ver ???

Sieger

Quote from: vliegvisgek on January 08, 2011, 21:56:10
mooi sieger echt heeeeeeeeeeeeeeeel mooi maart of april (beterweer)een heledag die kant op met de boys was het maar zo ver ???

Is zeker de moeite waard Jeroen... kan een leuk daggie worden... :D


Sieger

harlin

Quote from: Sieger on January 08, 2011, 21:38:12
vandaag (7 januari) naar de Ronde Bleek te gaan.

Op mijn blog heb ik het hele verhaal staan.... om het verhaal te lezen klik dan op http://tight-loops.nl/?p=463
Zoek de verschillen op mijn blog en hier eens.
Je kan het in bovenstaande vinden. ;D

Wat een verschil Sieger, ik 5 minuten rijden met de auto en kan er een dikke meter uit slepen. :o
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

Quote from: harlin on January 08, 2011, 23:02:09
Zoek de verschillen op mijn blog en hier eens.
Je kan het in bovenstaande vinden. ;D

Wat een verschil Sieger, ik 5 minuten rijden met de auto en kan er een dikke meter uit slepen. :o

Ja ja ja.... 5 minuten, maar niet met zulke leuke gasten...  ;D ;D

(heb het verschilletje ff weg gewerkt... ;) had me vergist... )


Sieger

Sieger

Quote from: maurice on January 08, 2011, 23:03:56
super wat een mooie vis.

Zijn ook echt super om te zien... Ik had ze zo groot in elk geval nog nooit aan de lijn gehad...


Sieger

harlin

Moet die kant ook maar eens op, maar eerst de temperatuur omhoog.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Sieger

Zeker de moeite Harry... maar inderdaad,nog ff wat langer deze temperaturen en dan ligt alles weer open...

Voordeel van vandaag was wel dat je niet hoefde te zoeken... er was maar 1 stuk open... :D


Sieger

A{b}r{a}xa{s}


Gert

Ja, mooi daar he. Gelukkig heb je er wel een aantal vissen aan gehad want de kracht van die kanjers is echt kikke vind ik.

In maart of zo ook maar weer eens die kant op.

Groet,
Gert

Willem

Leuk stukkie, heel mooie forel!

Hahaha zie ze ploeteren daar op de achtergrond.

hendri

wat een mooie vis, wat een mooie vis! kheb het op je blog ook al gezet, maar heb je niet meer foto's van dat mannetje. normaal kijk ik liever naar vrouwtjes maar in dit geval maak ik graag een uitzondering!! ;) 8)

Sieger

Dank je Hendri... Ja mooie vis he... Heb helaas alleen deze foto... Jurgen kon niet zo lang stil zitten... ;)


Sieger

hendri

ohh das egwel jammer! khad hem (ja de vis, dus niet jurgen  ;D) graag aan alle kanten willen bewonderen.
dan zit er nix anders op dan zelf ook maar eens die kant op te gaan. ;)

Sieger

Zeker doen Hendri... lijkt me mooi straks met de Bellyboot...


Sieger

dryfly

Dat valt me nou weer tegen Hendri. Dit is voor mij ook wel de mooiste die ik ooit heb gevangen op de Ronde Bleek. En ik kan je verzekeren, vanuit de BB is het helemaal super relaxed vissen daar.
Ne pas pipi contre le vent

vliegvisgek

zaterdag gaan we er heen met 3 man maar ik heb wel 2 vlotten gehuurd want met 3 man op 1 vlot lijkt me niks en voor mijn bb nog te koud daar maar wat ik eigenlijk wilde vragen kun je er met een goede strakke 6 ook uit de voeten zoja mooi zo nee dan gaat mijn nieuwe  lat mee die kan het zekers aan :P

Sieger

Ik zou het niet doen Jeroen... Jurgen (Dryfly) had die op de foto aan een TFO TiCRX #7 en die stond zo rond als een hoepel... En dat is toch een behoorlijk harde stok...

Ze adviseren daar ook om met een 8 te vissen... Is ook wel beter voor de vis...


Sieger

vliegvisgek

8 heb ik niet maar wel een tcr aftma 6# kei harde hengel puur voor zee forel en anders een rpl #7 of mijn nieuwe xi3 aftma 7 (maar die wilde ik eigenlijk pas in denemarken testen dus rpl en tcr gaan mee dank je voor je info man  ;)(laat me 3# wel thuis dan hihih ;D ;D ;D

Sieger

Veel plezier... ben benieuwd hoe het was.. we horen het wel... ;)

Ik sta hierboven trouwens met een RPL #8 10 voet en die gaat ook al lekker krom... duzzzzz......


Sieger

Rossie69

joh jeroen veel plezier.

we eisen natuurlijk een rete mega verslag van jullie

succes en vang ze.


peter

Sieger met #8 dan zijn ze wel heel sterk,wat voor een tippet gebruik je dan.De aanbeet is dan ook wel explosief denk ik
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

Ik had er 2x aan Peter en de eerste aanbeet die knalde met een grote PANG dwars door de leader... (beetje te fanatiek aangeslagen denk ik...)


Sieger