Weersverwachtingen

Started by Christof van den Berge, May 18, 2013, 08:37:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Christof van den Berge

Ik zit zwaar te twijfelen om morgenochtend weer af te reizen om een dagje te gaan vissen in Houffalize.

Op zich is de waterstand weer aan het herstellen van de regen van gisteren.
Zit op verschillende site`s de verwachtingen te bekijken om een knoop door te hakken, helaas geeft bijna iedere site wel een andere verwachting.

Van lichte motregen tot hevige regen, nu is mijn vraag : Welke site`s is voor jullie de meest betrouwbare als jullie de weersverwachtingen bekijken??

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Bone F

Ik heb mijn reisje naar de Kyll ook maar afgeblazen. Er is een behoorlijke plons water gevallen en er komt t/m woensdag nog het nodige bij. Ik schat in dat het wel ff zal duren voor de rivier weer een beetje herder is.  :(

Jan Damman

Moge Chris,

Ik denk dat vele van ons met dat probleem zitten, ik bekijk diverse site's en neem dan een gok.

Gisteren op de ahr zag het er goed uit tot dat er om een uur of drie een bak water viel ongeveer 10 min lang en binnen no time kwam er een modderstroom op gang die het water in no time kleurde.

Op de bovenloop van de ourthe zal dat toch wel meevallen of vergis ik mij daarin?
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Christof van den Berge

Jah de waterstand is op dit moment goed en ze geven voor vandaag 0mm neerslag af voor daar (helaas kan ik vandaag niet).

Troutbuster is gisteren geweest en de Ourthe was redelijk helder, dus daar heb ik op zich wel vertrouwen in.

Heb ook zojuist de knoop doorgehakt met mijn vismaat en we gaan !!!!!!!!!


Volgends weeronline.nl valt er pas s`middags regen , hopelijk is dit laat !
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Christof van den Berge

Quote from: Jan Damman on May 18, 2013, 10:20:59
Moge Chris,

Ik denk dat vele van ons met dat probleem zitten, ik bekijk diverse site's en neem dan een gok.

Gisteren op de ahr zag het er goed uit tot dat er om een uur of drie een bak water viel ongeveer 10 min lang en binnen no time kwam er een modderstroom op gang die het water in no time kleurde.

Op de bovenloop van de ourthe zal dat toch wel meevallen of vergis ik mij daarin?

Hoe waren de vangsten Jan?
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben


Jan Damman

Quote from: Christof van den Berge on May 18, 2013, 10:36:09
Hoe waren de vangsten Jan?

Het is nog steeds hard werken voor een paar visjes Chris maar goed je bent er weer eens een dagje uit. ;)
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.