Bij wie mag ik in de keuken kijken?

Started by Wil Put, January 15, 2014, 23:43:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wil Put

Beste allemaal,

Allereerst zal ik me even voorstellen......
Mijn naam is Wil Put, ik ben 54 jaar en woonachtig in Rotterdam.
In het verleden heb ik veel gevist op witvis, roofvis en in het zilte nat. Zowel recreatief als in wedstrijdverband, maar ben het gezeul met spullen en de plicht niet te verzaken een beetje zat.

Nu stond ik deze zomer op camping Bissen aan de Sure in Luxenburg en daar waren dagelijks wat vliegvissers bezig. Geheel ontspannen en zonder stress  waren ze met hun vliegen aan het gooien. En op de vraag: Heb je wat gevangen? kreeg je meestal een bevestiging en soms een ontkenning. En als ik dan op het laatste antwoorden "Oh, jammer" kreeg je steevast de woorden "Nee hoor, ik heb lekker gevist"

Terugdenkend aan deze periode zat ik dit weekeinde te denken of dit ook wat voor mij kon zijn ...............
Mijn vraag is dan ook aan jullie: Bij wie mag ik eens in de keuken kijken. Met wie mag ik eens een paar keer mee? Niet om met diegene zijn hengel te vissen, maar gewoon eens een paar keer mee, kijken en wat vragen stellen.

Dan rest mij nog jullie te complimenteren over jullie openheid en hulpvaardigheid en hoop op een positief tegenbericht.

Mvg Wil

gijsie20

Hoi Wil,

Welkom hier! Ik kom zelf niet uit de regio Rotterdam, maar wellicht wil iemand je hier wel op weg helpen.

Groet Gijsbert

goswit

Welkom Wil.  Je mag bij mij best in de keuken kijken , kan nog wel een afwashulpje gebruiken. ;D  ik was er ook, wanneer was jij daar ?

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Wil Put

Hoi Gos,

Ik was daar laatste week juni en eerste week juli.........
Misschien hebben we elkaar wel gesproken?

Ik zou graag eens met je mee gaan.....

Groet Wil

Arno

Hoi Wil
Ik wil je niet gelijk op kosten jagen maar als je zin hebt kom dan as zaterdag naar Apeldoorn daar houden we een vliegbinddag van dit forum
ik weet je wilt ons zien vissen maar je kun je hier mooi oriƫnteren wat er allemaal bij komt kijken
we hebben een winkelier die zijn spullen zal tentoonstellen voor verkoop we hebben een 2e hands tafel krijg je toch een idee wat het allemaal gaat kosten
en er lopen ca. 50 relaxte mannen en vrouwen rond die je zoveel kunnen vertellen over vliegvissen dat ik zou zeggen ik ga eens kijken.
voor verdere gegevens kijk onder evenementen   bij binddag 2014.
misschien tot zaterdag en anders veel succes met kokkerellen.

Gr Arno

Wil Put

Hoi Arno,

Ik ga een verzoek doen bij de regering (vrouwtje ;D) kijken wat ze op de agenda heeft staan.
Misschien kom ik wel.....

Geef even adres en tijdstip door a.u.b.

Groet Wil

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Jan Bruins

Dit is een hele mooie kans Wil om in korte tijd heel wat wijzer te worden.

En er wordt buiten waarschijnlijk ook nog een beetje aan werpen en lijnen testen gedaan.

Ik zou de regering maar eens flink onder druk zetten  ;)

Herkansing volgt op 22 maart, dan hebben we een vliegvisdag op Baggelhuizen. (Assen)

I don't drink water, fish f*ck in it...

Arno

he Harlin kom jij niet Zaterdag????

Gr Arno

Wil Put

Beste Arno,

Na een intern referendum is democratisch besloten het al op handen zijnde regeerakkoord tot uitvoering te brengen ::agree::
De oppositiepartijen hebben water bij de wijn moeten doen. De regeringspartij houdt de oppositie aan het convenant.......

Tot mijn spijt moet ik vermelden dat ik niet naar Apeldoorn zal komen. Ik weet dat het een gemiste kans is, maar er komen nog wel meer kansen denk ik.

Groet Wil

Heintje Davids

Hmm, niet komen betekent dus: geen echte politicus! Die is per slot van rekening onbetrouwbaar en legt iedere gemaakte afspraak naar het hen uitkomt, naast zich neer  ;)

Gerrit59

HMMMMMM

Je kon wel politicus geweest zijn!!!
Omdat je morgen ook komt!

Gerrit59

Wil

Je zou toch geneigd zijn te denken dat als je in een democratie 'de media zoekt' (en dat doe jij!) dat nog wel eens wil helpen!
Wie weet kom je toch.......

Arno

Dat is inderdaad een gemiste kans, MAAR er zullen in de loop van het jaar nog wel een aantal visdagen georganiseerd worden
waaronder een visdag in Baggelhuizen,een toer de Overijssel en een snoekdag dan hebben we nog de open Wrange dus geen zorgen er komt nog genoeg voorbij.
voor nu veel plezier met inlezen en kom je ergens niet uit
gewoon vragen want "domme vragen bestaan niet" word hier altijd gezegd.

Gr Arno

Wil Put

Jongens, mijn minister president is een vrouw. Op zich niets op tegen, maar vrouwen vergeten niets.
Ik wil niet zeggen dat ze rancuneus is.......... Let op, dat hoor je mij niet zeggen. Maar als ik me wil beroepen op mijn echtelijke geneugtes, heb ik de ervaring dat ze haar vetorecht in de strijd gooit.

Nou, dan heb ik het voor elkaar......... Als ik wel ga, ben ik financieel platzak, maar fysiek ......... ::wtf::

Gaat hem niet worden vrees ik ::sjorrie::

Groet Wil

Team

Geef mijn zo een minister president,  dan blijf ik in Apeldoorn wonen ;D ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

goswit

Ik zou een motie van wantrouwen indienen :)

Maar ja we weten het allemaal moeders wil is wet , ook in ...... :-[
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Gert

Quote from: goswit on January 16, 2014, 16:37:16
Maar ja we weten het allemaal moeders wil is wet , ook in ...... :-[

de keuken?

Gerrit72

#18
 ::lach::

Tsja...vrouwen en vliegvissen....

Al heb ik op het forum ook voorbeelden van vrouwen voorbij zien komen die hun man zijn hobby wel van harte toejuichen.

Maar Wil  ::welkom::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Team

Toch zijn we ergens de weg kwijt geraakt ;D

Vroeger deden we niet anders als jagen en vissen, volgens mij is de Libelle de schuld, daar staat iedere week in hoe ze ons er onder kunnen houden
NUNC  AUT  NUNQUAM

harlin

Ben ik ff blij dat mijn parlement als eerste het vliegvisblad  "moet" hebben.
Quote from: Arno on January 16, 2014, 08:32:46
he Harlin kom jij niet Zaterdag????

Gr Arno
Heb gelezen dat er genoeg ballen komen, dus geef me niet op.
Morgen op pad met m'n moeder, weet nog niet wat daar uit voort vloeit.   :-X
Staat wel bij ons op de kalender.   ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Wil Put

#22
Zo te lezen hebben we allemaal deze politieke ervaringen.......... en ja, motie van wantrouwen kan natuurlijk, maar dan is het kabinet demissionair en dat is slecht voor de schatkist............

Maar heren, alle gekheid op een stokje. Ik hoop dat ik snel baanwijs word in het vliegvis wereldje, zodat ik van het voorjaar als de vis weer gaat azen startklaar ben.

@ Gos: ik hoop dat je het meent mij in jouw keuken te laten kijken, of was het alleen maar om je afwas weg te werken?

Bedankt voor dit zeer warme onthaal en ik hoop jullie snel te ontmoeten.

Groet Wil

Bone F

Wil, om "Apeldoorn " op kleine schaal te beleven zou ik ff op zoek gaan naar een vliegvisclub bij jou in de buurt, die hebben nu vast in het winterseizoen bindavonden. Er zijn vast wel forummers uit de regio die je verder kunnen helpen. Kijk anders op de site van de Vereniging Nederlandse Vliegvissers daar kun de aangesloten verenigingen vinden waaronder vast ook een bij jou in de buurt.

succes Frans

sexyloops