FAB's

Started by Troutbuster, February 27, 2014, 18:00:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Broeders !!!

Alle reservoir vissers op forel (of put vissers zoals sommigen dit zouden betitelen ;)) moeten dit patroon in de door hebben, sterker..... mee vissen natuurlijk

http://www.lure-and-emerger.nl/patronenbindavonden/fab/foamassblob.html

Zinklijn minimaal Di5, kort leadertje en gaaaaaaaan......

Zeker vanuit de BB een killer!! (jahaa.... ook op de Wranghe!! ;))

We gaan as dinsdag deze Blob "klassikaal" binden op de club (L&E)

Gr

Jan
"Petri Heil"


FSCHAMP

Troutbuster,

ik vis al 3 jaar met FAB's en ze leveren zeker goed resultaat op.  Succes verzekerd.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Nootjez

Deze vliegen zijn in grote getale aanwezig in mijn vliegendozen, inderdaad ook op de wranghe succesvol.

Ook een vlieg die komend weekend als eerste aan mijn leader gaat op Kluizen!


Christof van den Berge

Geweldige resultaten mee gehad
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Troutbuster

Dat zeg ik!! ;) ;) ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Ennehhh... ff een stukkie info van behoorlijke importantie.....

Fantastisch op de foto gezet door Rinus van Belzen!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


FSCHAMP

Quote from: Cornico on February 27, 2014, 19:29:56
Is een bolletje deeg aan een vlieghengel gevist ook een vlieg?

Voor mij niet,  echter als het een broodvlieg is, een imitatie gebonden op een haak, dan wel (dit is wel off topic).
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.