Verrassend dichtbij dat super catch en release vissen bij de Berekuil

Started by ben, November 24, 2014, 23:09:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Verrassend dichtbij dat super catch en release vissen bij de Berekuil en hier volgt een verslagje; Zaterdagochtend, nevelig, frisjes, positief gestemd, met maatje Tijmen op naar de grote vijver van de Berekuil, na ons gemeld te hebben lopen we naar het water en zien een mooie vos de bosjes in vluchten, zeker de huisvos, dan pakken we 1 van de 4 stabiele vlotten en zoemen het water op. Het water is vol activiteit, duidelijk genoeg vis, we beginnen met verschillende kleine en grote streamers, maar zijn niet direct succesvol, dan met een klein geel streamertje pakken we de 1e regenboog, mooie vis, snel daarna zwemt hij levendig weer weg. De wind zorgt voor een rustige kabbel op het water en we gaan het eens met "droog" proberen na af en toe wat missers vangen we er nog 4 bij, het was een mooie ochtend. Voor de mensen die er al geweest zijn en die een beetje vlotvrees hebben, er is een lange werpsteiger in de plas gekomen en deze wordt ook nog verlengd, waardoor je dan geen vlot meer hoeft te huren, hartstikke mooi daar bij de Berekuil of misschien wel Vossekuil!!! ;D ;D ;D
Foto's volgen

Dick

Hallo ik ben er ook al diverse keren geweest zitten echt grote bakken van vissen op, echt mooi werk  verder een goede kantine met fijne ballen gehakt, Hendrik en Ester zijn gast rij en weten waar ze over praten, als ik het gips weer van mijn voet heb ga ik het vast nog eens proberen. PS Arno weet er ook alles van